Flashe en bios
Fra : Ukendt

Dato : 28-09-03 19:57

Hvordan kan jeg flashe en bios fra en CD, når jeg ikke har et diskette drev
og har Win XP Home installeret.

Det er et ECS L7VTA bundkort med en Award bios.
Jeg har Flashprogrammet og opdateringsfilen, men jeg ved ikke hvordan jeg
brænder en boot CD, hvor disse to ekstra filer er med på.
Jeg har en prøverversion af Nero 6,0
Jeg vil være meget glad for hjælp, i igvet fald forklar venligst rimeliogt
detaljeret
mvh
Flemming

Fra : Leony

Dato : 28-09-03 21:15

"Flemming Løvenhardt" <f.lovenhardt-snabela-mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:3f772ecb$0$32465$edfadb0f@dread16.news.tele.dk

http://www.nu2.nu/bootcd/#clean

> Jeg vil være meget glad for hjælp, i igvet fald forklar venligst
> rimeliogt detaljeret

Ovenstående er detaljeret, men desværre på engelsk - du må sige til hvis
det er et problem.
Jeg vil lige understrege at jeg ikke har brændt en cd vha ovenstående
metode, har lige skimmet og downloadet filerne. Det virker overskueligt.

Glem ikke at der sikkert er 50 venner/kolleger/bekendte som sikkert
gladeligt låner deres diskettedrev ud i et par timer.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/