Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
udlejningsejendom
Fra : Claus S. jensen

Dato : 28-09-03 19:39

En bekendt og jeg overvejer at købe en bolig, og modernisere den og lave den
om til 2 lejemål. Hvordan for vi dette bedst "strikket" sammen, skal vi
starte et firma eller hvorledes for vi mest ud af det hele ?

Håber på at hører nogle erfaringer og gode tips !

på forhånd tak

mvh

claus

Fra : anders majland

Dato : 29-09-03 09:32

> En bekendt og jeg overvejer at købe en bolig, og modernisere den og
lave den
> om til 2 lejemål.

Vil i selv bebo lejemålene ?

/A

Fra : Claus S. jensen

Dato : 29-09-03 13:28

Nej´...boligen er til ren og skær udlejning !

Fra : Janne & Jens Jørgen ~

Dato : 30-09-03 13:08

Jeg ville tage den som et I/S (privat) da i således har mulighed for at
fratrække et underskud i jeres selvangivelser.