Til Bo Warming
Fra : Janne

Dato : 28-09-03 18:52

Kære Bo.
Har du ikke tænkt på at du næsten helt har overtaget denne gruppe.
Det er efterhånden sådan at når man går ind på siden, og ser dit navn
overalt, så får man et udtryk af træthed i ansigtet. Det er alt, alt
for meget. Husk at for lidt og for meget fordærver alting. Måske du
kunne prøve at begrænse det lidt, og så komme med få men gode indlæg.
Så ville folk jo heller ikke være så træt af dig, og flere ville måske
begynde at læse det du skriver.
janne

Fra : Musen

Dato : 28-09-03 19:47

> [...]
> kunne prøve at begrænse det lidt, og så komme med få men gode indlæg.
> Så ville folk jo heller ikke være så træt af dig, og flere ville måske

Ja eller med alt det du har på hjertet Bo, kunne du jo skrive en bog istedet
for at belemre denne gruppe.

/Mia

Fra : Bo Warming

Dato : 28-09-03 20:15

"Musen" <mivsesnabela@sol.dk> wrote in message

> Ja eller med alt det du har på hjertet Bo, kunne du jo skrive en bog
istedet
> for at belemre denne gruppe.

Ideen i internettets opfindelse, er at vi ikke bruger år og papir og skriver
noget langt og uforståeligt, men spytter ud med 2vejs-kommunikations-ideerne
i relevante bidder efterhånden som det er relevant og færdigformuleret

Problemet med Usenet er at for få er som mig - folk er hæmmede og
perfektionister og skriver for lidt.

Tante Sofie i "Folk og Røvere i Kardemomme By", var strid når hun sang

"Hvis alle andre var som jeg, så gik det nok til sidst
Men ingen andre er som mig og det er meget trist"

for hun var en stalinist med TVANGSRENGØRING

Jeg presser ingen til at åbne mine indlæg og læse dem. Jeg er 100%
uskadelig og ufarlig.

Hvis du føler du har spildt tiden ved at læse min ordonani, så husk at rette
dine aggressioner mod rette vedkommende, dvs de mange usenettere der KUNNE
OG BURDE HAVE SKREVET NOGET DER VAR BEDRE END MIN SÆD *G*

Fra : Musen

Dato : 29-09-03 18:13

> [...]
2vejs-kommunikations-ideerne
> i relevante bidder efterhånden som det er relevant og færdigformuleret

Tjae...Men denne gruppe hedder familie.BARN...Jeg synes at en del af dine
indlæg falder noget ved siden af

> Problemet med Usenet er at for få er som mig - folk er hæmmede og
> perfektionister og skriver for lidt.

Jamen hvorfor dog skrive bare for at skrive...Hvor mange mon egentlig gider
læse dine indlæg fra ende til anden??

> [...]
> Men ingen andre er som mig og det er meget trist"
>
> for hun var en stalinist med TVANGSRENGØRING

Jamen og hvad så??? Hvor vil du hen med det? Hvad skal den enkelte
familiefar/mor bruge det til, når vedkommende kommer herind for at læse om
andre familier og deres "små"problemer?

> Jeg presser ingen til at åbne mine indlæg og læse dem. Jeg er 100%
> uskadelig og ufarlig.

Ja du behøver vel heller ikke ligefrem være farlig fordi du ikke forstår
begrænsningens kunst?

> [...]
> dine aggressioner mod rette vedkommende, dvs de mange usenettere der KUNNE
> OG BURDE HAVE SKREVET NOGET DER VAR BEDRE END MIN SÆD *G*

Næh for de fleste andre herinde har faktisk noget ganske fornuftigt at
sige/spørge om...

/Mia

Fra : insideout

Dato : 28-09-03 22:03

"Janne (slet 1JWW8)" <gajs@1JWW8post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kunne prøve at begrænse det lidt, og så komme med få men gode indlæg.
> Så ville folk jo heller ikke være så træt af dig, og flere ville måske

Og du har lige været med til at Bo nu syntes at det er endnu sjovere at
deltage i denne gruppe.

Jeg kan indtil Bo ændre mail adresse ikke se hans indlæg og hvis Bo ændre
sin adresse så siger det PLONK igen i mit kill filter ligesom det sagde
PLONK da du ramte bunden, og JA jeg hygger mig

Mvh
Henrik

Fra : Musen

Dato : 29-09-03 18:15

> Jeg kan indtil Bo ændre mail adresse ikke se hans indlæg og hvis Bo ændre
> sin adresse så siger det PLONK igen i mit kill filter ligesom det sagde
> PLONK da du ramte bunden, og JA jeg hygger mig

Det har jeg prøvet, men hver eneste gang jeg logger på kommer der igen
indlæg fra manden, og det kan da vel ikke passe at han skifter adresse så
tit?

/Mia

Fra : Nette

Dato : 29-09-03 23:14

"Musen" skrev i en meddelelse
> Det har jeg prøvet, men hver eneste gang jeg logger på kommer der igen
> indlæg fra manden, og det kan da vel ikke passe at han skifter adresse så
> tit?

Så må det være fordi, du gør noget forkert. Her virker det helt fint.

Jeg er faktisk mere træt af at se folk brokke sig over ham hele tiden, da de
skribenter ikke kan komme i mit killfilter før de har brokket sig.

Nette

Fra : Musen

Dato : 03-10-03 08:07

> Jeg er faktisk mere træt af at se folk brokke sig over ham hele tiden, da
de
> skribenter ikke kan komme i mit killfilter før de har brokket sig.
>
> Nette

Nååh ja det kan der jo være noget om *ups*

Mia

Fra : Kathrine

Dato : 29-09-03 09:34

"Janne (slet 1JWW8)" skrev:

> [...]
indlæg.
> Så ville folk jo heller ikke være så træt af dig, og flere ville

Kunne du ikke være sød bare at bruge dit killfilter???
Gider ærlig talt heller ikke læse brok OM BW!
Læs det, ignorer det eller kill det!
--
Kathrine
---

Fra : dias

Dato : 29-09-03 09:51

"Kathrine" <katras@FJERN-DETTEofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> måske
>
> Kunne du ikke være sød bare at bruge dit killfilter???
> Gider ærlig talt heller ikke læse brok OM BW!
Men helt ærligt så kan det da også være der rent faktisk er nogen som gider
at læse hvad BW skriver, det kan man da aldrig vide, så hvis man ikke gider
kan man vel bare lade være, sådan er det da med alle indlæg, man læser dem
som man har lyst til at læse og omvendt.

Fra : Kathrine

Dato : 29-09-03 16:26

"dias" skrev:

> [...]
> kan man vel bare lade være, sådan er det da med alle indlæg, man
læser dem
> som man har lyst til at læse og omvendt.

Det er også det, som jeg siger i min sidste sætning
--
Kathrine
---

Fra : Janne

Dato : 30-09-03 18:03

> [...]
>
>Kunne du ikke være sød bare at
>bruge dit killfilter???
>Gider ærlig talt heller ikke læse brok OM BW!

Så kunne du jo bare selv lade være med at læse det. Der stod jo
højt og tydeligt i overskriften hvem det var til.
janne

Fra : Kathrine

Dato : 30-09-03 19:39

"Janne (slet ZNHXK)" skrev:

> Så kunne du jo bare selv lade være med at læse det. Der stod jo
> højt og tydeligt i overskriften hvem det var til.

Undskyld, men nu er jeg altså et meget nysgerrigt menneske der holder
af at følge med, men du kan da ryge lige fluks i mit killfilter, for
så slipper jeg for at se dine indlæg overhovedet. Men hvor er vi så
henne? Newsgroups er jo ment som et sted, hvor man kan udveksle
meninger, erfaringer og gode råd. Det bliver lidt svært, hvis man skal
lade være med at svare - også _personlige_ indlæg. Så dør debatten jo
ligesom hurtigt, hvis man kun vil høre det, som man _vil_ høre

Der har bare været en del lignende indlæg på det sidste, og det er mig
lidt svært at forstå, hvorfor debatten skal blive på det plan?
Hvorfor kan hver enkelt ikke bare tage et standpunkt og følge det? Læs
det, ignorer det eller kill det....
Og hvad er der galt med evt. at send en personlig mail til den
pågældene istedet for at hænge personer ud her?
Endvidere så skal dette vist også futtes et eller andet sted hen, da
det slet ikke hører til her. Jeg ved bare ikke hvor?!
--
Kathrine
---

Fra : Uffe Holst

Dato : 30-09-03 19:42

In an article of 30 Sep 2003 Kathrine wrote:

> Endvidere så skal dette vist også futtes et eller andet sted hen, da
> det slet ikke hører til her. Jeg ved bare ikke hvor?!

Jannes burde vist have postet sit første indlæg i denne tråd i
dk.snak.mudderkastning.
--
Uffe Holst

Fra : Janne

Dato : 30-09-03 20:42

Kathrine <katras@FJERN-DETTEofir.dk> skrev:

> [...]

Det var kun for sjov fordi du lige havde skrevet til mig at jeg
bare skulle lade være med at læse det.
og så lige en bagatel: JEG KAN SGU IKKE FINDE UD AF DET FORBANDEDE
KILLFILTER.
janne

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 30-09-03 21:02

Janne (slet 3ERFT) wrote:
> Det var kun for sjov fordi du lige havde skrevet til mig at jeg
> bare skulle lade være med at læse det.
> og så lige en bagatel: JEG KAN SGU IKKE FINDE UD AF DET FORBANDEDE
> KILLFILTER.

hej Janne....

bruger du OE som newsklient??
hvis du gør skal jeg gerne lave en hurtig vejledning ;)

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Uffe Holst

Dato : 01-10-03 10:20

In an article of 30 Sep 2003 Sabina Hertzum wrote:

> hej Janne....
>
> bruger du OE som newsklient??

Det tror jeg ikke, hun gør:

--
Uffe Holst

Fra : Janne

Dato : 01-10-03 18:27

Uffe Holst <uhc@post6.tele.dk> skrev:

>Det tror jeg ikke, hun gør:

>--
>Uffe Holst

Tak for hjælpen Uffe. Jeg blev helt svedt da Sabrina ville hjælpe,
for jeg ved ikke engang hvad OE er???
Jeg har aldrig lært noget om computere, andet end hvad jeg selv
har kunnet hakke mig frem til.
janne

Fra : N I E L S

Dato : 09-10-03 00:19

1. Markér (den hvis indlæg du ikke finder mening i)
2. Vælg: 'Meddelelse' i menulinien
3. Vælg 'bloker afsender' og VUP!- pludselig blir' der fred.

N I E L S

Fra : ZuperFarDK

Dato : 09-10-03 10:29

> 1. Markér (den hvis indlæg du ikke finder mening i)
> 2. Vælg: 'Meddelelse' i menulinien
> 3. Vælg 'bloker afsender' og VUP!- pludselig blir' der fred.

Både ja og nej.... jeg har netop valgt denne løsning, og guderne skal vide
at jeg slap for at blive småirriteret over hans indlæg hver gang jeg loggede
på... men... Der er jo stadig alle jer andre.... Alle jer som, ligesom jeg,
er trætte af at læse alle hans indlæg. Problemet er at i svarer på dem... og
da jeg ikke har valgt at blokere jer, henter jeg stadig mange indlæg som er
fuldstændig [OT] i denne gruppe... Så måske skulle I/vi helt lade være med
at svare... så kan det da være at han måske stopper... :-/

MvH
ZuperFarDK