Hunden snuser..
Fra : Ukendt

Dato : 28-09-03 13:21

Når Buffy får færten, af noget spændende, kommer hun med en mærkelig lyd.
Lyder lidt, som om hun sluger luft. Er det for, at bedre opfange lugten,
eller har i andre logiske forklaringer ? Gør jeres hunde også det ?

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Inge Hvid Ovesen

Dato : 28-09-03 13:49

Når en hund har fået fært af et eller andet åber der munden - jeg ved ikke
om den bedre kan lugte på den måde - men mon ikke der så nemt kommer "falsk"
luft ind og deraf den sjove lyd. Mine to terriere gør det i hvert fald også

Inge

Fra : Per, Odense

Dato : 28-09-03 17:26

Buffy, <tjekmig(Snabel-a)pc.dk>
skrev i 3f76d236$0$32430$edfadb0f@dread16.news.tele.dk, bl.a. (forkortet):
> [...]
> lyd. Lyder lidt, som om hun sluger luft. Er det for, at bedre opfange
> lugten, eller har i andre logiske forklaringer ? Gør jeres hunde også

Hej
Molly kan lyde som en fiskekutter når der rigtig skal "analyseres"
og kæberne går ud og ind , nærmest som en blæsebæg.

--
MVH Per Herholdt, Odense
Molly (Vizsla):

Fra : Ukendt

Dato : 28-09-03 17:42

"Per, Odense" <per.dk@mailbox.dk> skrev i en meddelelse

> Hej
> Molly kan lyde som en fiskekutter når der rigtig skal "analyseres"
> og kæberne går ud og ind , nærmest som en blæsebæg.

: )

> http://megapixel.dk/albums/visbillede.php?id=30400&kode=

Køn hund. : )

Inge skrev:

> [...]
"falsk"
>luft ind og deraf den sjove lyd. Mine to terriere gør det i hvert fald også

Det er åbenbart ikke racebestemt. Vores store hund, gør det dog ikke. Men
det må jo være ganske normalt alligevel. Jeg kan ikke se om Buffy åbner
munden, for næsen er som regel dybt begravet, i noget højt græs, men mon
ikke, ellers vil det vel ikke lyde sådan. Skørt lyder det i hvert fald. : )

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Pia J

Dato : 28-09-03 20:29

"Per, Odense" <per.dk@mailbox.dk> wrote in message news:3f770b98$0$32435

> Molly kan lyde som en fiskekutter når der rigtig skal "analyseres"
> og kæberne går ud og ind , nærmest som en blæsebæg.

Sådan lyder min Molly også! :)

:Pia