Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
W.G.I nogle positive/negative erfaringer??~
Fra : bbb

Dato : 28-09-03 12:55

Hej
Jeg er blevet tilbudt et invest i world gaming inc
er der nogle der har erfaring med dem vil meget gerne høre noget
da jeg selv er meget usikker på dette

M.V.h Mike

Fra : Dan MOrtensen

Dato : 28-09-03 13:01

On Sun, 28 Sep 2003 13:54:34 +0200, "bbb" <bn@pc.dk> wrote:

>Hej
>Jeg er blevet tilbudt et invest i world gaming inc
>er der nogle der har erfaring med dem vil meget gerne høre noget
>da jeg selv er meget usikker på dette

Jeg har kun hørt "dårligt" eller "neutralt". En af mine venner har
tjent ca. 8000.- på et år.

PS: Jeg er med i www.highprofitclub.dk.

--

/Dan MOrtensen
www.webgaden.dk

Svar ikke pr. mail, da din mailserver vil blive blacklisted
listme@listme.dsbl.org
Don't use my email - your mail server will be blacklisted.

Fra : Carsten

Dato : 28-09-03 16:01

"bbb" <bn@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Jeg er blevet tilbudt et invest i world gaming inc
> er der nogle der har erfaring med dem vil meget gerne høre noget
> da jeg selv er meget usikker på dette

www.digitalforum.dk/lortewgi

Carsten
--
Tjen Penge Over Internet!
GRATIS uforpligtet prøveperiode på 21 dage.

Fra : Carsten

Dato : 28-09-03 16:17

> [...]
> Jeg er blevet tilbudt et invest i world gaming inc
> er der nogle der har erfaring med dem vil meget gerne høre noget

WGI strider imod lov nr. 204 af 26 marts 2003 er det beskrevet at det er
forbudt at tilbyde spil på Internettet til danskere også selvom serveren er
på udenlandsk
grund.

Alle de MLM firmaer tilbyder aktiespil og er dermed i konflikt med denne
lov.

Så høre den her debat til over i dk.erhverv.direkte-salg, som jeg forsøger
at futte over til

Carsten

PS: Jeg er med i GiiCorp www.my.giicorp.com/dotman
GiiCorp er IKKE i strid med lov nr. 204 af 26 marts 2003, da GiiCorp ikke
tilbyder spil i den forstand og har rigtige aktier modsat WGI som har
virtuelle aktier "aktiespil"

Fra : Morten DH

Dato : 01-10-03 16:40

"bbb" <bn@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er blevet tilbudt et invest i world gaming inc
> er der nogle der har erfaring med dem vil meget gerne høre noget
> da jeg selv er meget usikker på dette

Mange MLM folk kalder WGI bondefangeri og useriøst, dels fordi konceptet på
flere områder ligger i gråzonen, tæt på et egentligt pyramidespil, dels
fordi WGI har formået at overhale de fleste etablerede MLM firmaer indenom
på en tiende del af tiden - misundelse er en grim ting

Jeg har selv været med på godt og ondt; men som nævnt andet sted i tråden er
der meget der tyder på det er blevet direkte ulovligt pga den nye lov om
spil.

Selv har jeg valgt af hoppe af vognen mens legen er god; men er skam straks
hoppet med på en anden vogn som (jeg tror) har større potentiale på
nuværende tidspunkt - der findes RIGTIG mange lignede koncepter, som har
både fordele og ulemper sammenlignet med WGI, så kig dig grundigt for hvis
du får mod på at prøve...

Endelig vil du også høre mange som taler i mod alt hvad der minder om det og
høre MLM omtalt som pyramidespil - den tråd blir hurtig lang kig fx. lidt
tilbage i dk.forbruger

dk.erhverv.direkte-salg diskuterer MLM (og WGI) på livet løs; men
størstedelen der har mere travlt med at promovere det koncept de arbejder
med og kritisere alle andre end diskutere emnet seriøst desværre...

Og i øvrigt hedder det World Games Inc.

Held og lykke med valget