Så er det på plads
Fra : Michael Nielsen

Dato : 28-09-03 12:37

Som sagt flytter min ekskæreste her den første men computeren bliver her til
den 10.10.
Jeg har netop selv fået købt mig en putter som kommer her inden for 14 dage,
så nu er det problem løst. Jeg er så bare nødt til at bruge hjemmesiden da
jeg ikke fortsætter mit abbonnement hos Tdc. Og fjernsynet har jeg også fået
købt. Fandt et i Harald Nyborg til 1895,- så det var jo billigt.
Så nu kan jeg stadig følge med herinde. Jubiiiiiiiiii

Fra : Henrik Ø. Knudsen

Dato : 28-09-03 18:39

ser hun godt ud din eks ?

Fra : Michael Nielsen

Dato : 29-09-03 15:31

Øh Henrik. Min eks er en han. Jeg hedder Linda, men jeg ser da også meget
normal ud . Thi hi

Hilsen Linda

Fra : Pia J

Dato : 30-09-03 10:51

"Michael Nielsen" <michael.gn@adslhome.dk> wrote in message
> Øh Henrik. Min eks er en han. Jeg hedder Linda, men jeg ser da også meget
> normal ud . Thi hi

Men du står som Michael Nielsen når du skriver. Var det ikke på tide at få
opdateret indstillingerne? :)

:Pia

Fra : Kate

Dato : 28-09-03 21:55

"Michael Nielsen" <michael.gn@adslhome.dk> wrote in

> Jeg er så bare nødt til at bruge hjemmesiden da
> jeg ikke fortsætter mit abbonnement hos Tdc

Jamen, hvad med et af de abbonementer der ikke koster andet end
minutpris? Det vil da også være billigere end hjemmesiden for så kan du
hente nyhedsgruppen hjem, gå offline, læse og besvare og så først sende
hele dynen på en gang. Sådan gjorde jeg før jeg fik ADSL.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.