MS Windows
briani 27239
XP lukke og slukke computeren?
Fra : Jakob Toft

Dato : 28-09-03 11:44

Når jeg lukker computeren i XP, så lukker XP ned, men strømmen slukker ikke.
Hvordan får jeg den til at slukke når jeg lukke ned?
Mvh
Jakob Toft

Fra : Peter

Dato : 28-09-03 12:05

"Jakob Toft" <toftjakob@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
ikke.
> Hvordan får jeg den til at slukke når jeg lukke ned?

En betingelse er, at dit bundkort sidder i et ATX kabinet.

Peter

Fra : Jakob Toft

Dato : 28-09-03 12:17

"Peter" <doc_069X@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Jakob Toft" <toftjakob@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> ikke.
> >

> En betingelse er, at dit bundkort sidder i et ATX kabinet.
>
> Peter

Det gør det.
Jakob

Fra : Thomas Madsen

Dato : 28-09-03 14:23

Jakob Toft skrev:

> Når jeg lukker computeren i XP, så lukker XP ned, men strømmen
> slukker ikke. Hvordan får jeg den til at slukke når jeg lukke ned?

Typisk handler det om at slå Avanceret Strømstyring til inde i
Kontrolpanel > Strømstyring > APM.

Madsen.

Fra : Jakob Toft

Dato : 28-09-03 15:17

"Thomas Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Typisk handler det om at slå Avanceret Strømstyring til inde i
> Kontrolpanel > Strømstyring > APM.

Det eneste jeg kan vælge i avanceret strømstyring er til/fra for ikon i
proceslinien. Ikonet virker som genvej til strømstyringen under
kontrolpanel.
Mvh
Jakob

Fra : Henning

Dato : 28-09-03 16:13

> [...]
> >
> Det eneste jeg kan vælge i avanceret strømstyring er til/fra for ikon i
> proceslinien. Ikonet virker som genvej til strømstyringen under

Hej Jakob

Det lyder som om du er i fanebladet Avanceret, du skal som Madsen
skriver ind på fanebladet APM.

Mvh
Henning

Fra : Ukendt

Dato : 29-09-03 14:32

"Henning" <no@spam.dk> skrev i en meddelelse

> "Jakob Toft" <toftjakob@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hej Jakob
>
> Det lyder som om du er i fanebladet Avanceret, du skal som Madsen
> skriver ind på fanebladet APM.

Tak for svarene. Efter geninstalering af XP fik jeg de muligheder, som er
omtalt i jeres svar. Nu slukker computeren når jeg lukker for XP.
Mvh
Jakob Toft

Fra : Henrik Dissing

Dato : 28-09-03 18:04

On Sun, 28 Sep 2003 12:43:54 +0200, Jakob Toft wrote:

>Når jeg lukker computeren i XP, så lukker XP ned, men strømmen slukker ikke.
>Hvordan får jeg den til at slukke når jeg lukke ned?

Automatic Power Management (APM) skal være slået til under Power Management
(Strømstyring).
--
Venlig hilsen
Henrik Dissing

(e-mail: hendis AT post DOT tele DOT dk)