Telmore - betaling for afbrudte opkald pga~
Fra : Nic

Dato : 27-09-03 22:18

Nu afbrød den IGEN - først kan ingen af parterne høre noget i 30+ sekunder, hvorefter den afbryder.

Igår blev det for meget for mig - tænke at det betaler man forhåbentlig ikke for . . .

Vente 24 timer - derefter ind og checke...

JO - beløbet trukket på min konto - kan det virkelig være rimeligt?

--

Med venlig hilsen / Best regards
Nic

(Remove the x from my email adress to reply)

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 27-09-03 22:56

"Nic" <nifonewsx@tiscali.dk> wrote in

> JO - beløbet trukket på min konto - kan det virkelig være rimeligt?

Øh ja, du har gennemført opkaldet så selvfølgelig skal der betales.
Hvad du regnet med der sad en og hørte med og fjernede dit forbrug
hvis kvaliteten var for dårlig ?

Nerd is a word only used by those who can’t pronounce ’Intellectual’.
- http://query.dk/permlink.php?link=1058129898

Fra : Nic

Dato : 28-09-03 00:11

> Øh ja, du har gennemført opkaldet så selvfølgelig skal der betales.
> Hvad du regnet med der sad en og hørte med og fjernede dit forbrug
> hvis kvaliteten var for dårlig ?

Nej, jeg hentyder til i gamle dage hos TDC - jeg mener at have læst at man ikke blev takseret for afbrudte opkald, hvis
det var pga. nettet.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 28-09-03 01:18

> Nej, jeg hentyder til i gamle dage hos TDC - jeg mener at have
> læst at man ikke blev takseret for afbrudte opkald, hvis det var
> pga. nettet.

Det har jeg svært ved at tro på - har du en kilde ?

Fra : Stig Sørensen

Dato : 27-09-03 23:25

"Nic" <nifonewsx@tiscali.dk> wrote in message
> [...]
>
> Vente 24 timer - derefter ind og checke...
>
> JO - beløbet trukket på min konto - kan det virkelig være rimeligt?

Der er jo en grund til at de ikke med fed skrift skriver: Vi dækker Danmark
100%
Hvis det var rigtig, at man fik penge tilbage pga af det var jeg flyttet
over til Telmore mandag morgen.
Hver gang jeg ringede og ville afslutte samtalen ville jeg bare tage
hænderne rundt om mobilen så den ingen signal fik.

--
Mvh Stig Sørensen

Gratis SMS, Java Spil, Ringetoner, Baggrunde
-- > http://Mobil.DontDoIt.dk < -- Alt Gratis!

Fra : Benjamin Blangstrup

Dato : 28-09-03 07:37

"Stig Sørensen" <nomail@nomail.invalid> skrev i en meddelelse
:
: "Nic" <nifonewsx@tiscali.dk> wrote in message
: news:F8ndb.104977$Kb2.3914407@news010.worldonline.dk...
: > Nu afbrød den IGEN - først kan ingen af parterne høre noget i 30+
: sekunder, hvorefter den afbryder.
: >
[...]

Har du hænder af bly eller sådan noget?

/ Benjamin

Fra : Stig Sørensen

Dato : 28-09-03 20:40

"Benjamin Blangstrup" <benjamin@blanFJERNDETTEgstrup.dk> wrote in message
> Har du hænder af bly eller sådan noget?

Ja, en gammel krigsskade

Fra : Telmore - Frank Rasm~

Dato : 28-09-03 00:22

"Nic" <nifonewsx@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Vente 24 timer - derefter ind og checke...
>
> JO - beløbet trukket på min konto - kan det virkelig være rimeligt?

Jeg tror ikke det er et specielt fænomen for Telmore, men derimod standard
for hele branchen. Som
service provider kan vi iøvrigt ikke se på de CDR record vi får fra
operatøren, hvordan samtalen er afsluttet,
og har derfor på ingen måde mulighed for at kompensere.

Med venlig hilsen

Frank Rasmussen
Telmore A/S

Fra : Nic

Dato : 28-09-03 08:25

> [...]
> operatøren, hvordan samtalen er afsluttet,
> og har derfor på ingen måde mulighed for at kompensere.

Det havde jeg faktisk ikke forventet - men alligevel skal man som kunne acceptere det?

Frank, når jeg nu vil brokke mig over dækningen her (som vidst lider af en del beton, men alligevel ingen forskel giver
ved vinduet) ringer jeg så til jer eller tdc?

Fra : Johnny

Dato : 28-09-03 11:07

Nic wrote:

> Frank, når jeg nu vil brokke mig over dækningen her (som vidst lider af en del beton, men alligevel ingen forskel giver
> ved vinduet) ringer jeg så til jer eller tdc?

Du ringer til dit teleselskab. Om de så kan gøre noget ved det, det er
en helt anden sag.

Man sætter ikke lige en mast til 1-2 millioner kroner op, fordi 3 kunder
ingen signal har...

--
Mvh. Johnny
Telefoner:S/E T310, Siemens S55/M50

Grossman's Misquote: Complex problems have simple, easy to understand
wrong answers

Fra : Morten Klostergaard

Dato : 28-09-03 11:12

Johnny wrote:

> Man sætter ikke lige en mast til 1-2 millioner kroner op, fordi 3
> kunder
> ingen signal har...

Er man nok, gør de det!

\MK der har god dækning efter brok.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 28-09-03 12:07

"Morten Klostergaard" <mgk@tera.dk.invalid> wrote in

> Er man nok, gør de det!

du glemte vist at der stod "3 kunder" :)

Fra : Nic

Dato : 28-09-03 16:14

> Man sætter ikke lige en mast til 1-2 millioner kroner op, fordi 3 kunder
> ingen signal har...

Jeg har fuldt signal, så problemet er ikke det - alligevel er vi mange i området med problemer - for meget beton?

Fra : keld

Dato : 28-09-03 21:41

> Jeg har fuldt signal, så problemet er ikke det - alligevel er vi mange i
området med problemer - for meget beton?

Jeg synes du skulle skrive til TDC og fortælle historien... hvis deres
netværksmålere (?) kører i dit område, kan det være de kommer forbi og
kontrolmåler....

/Keld

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 29-09-03 16:24

Hej

"Nic" <nifonewsx@tiscali.dk> wrote:

>Jeg har fuldt signal, så problemet er ikke det - alligevel er
>vi mange i området med problemer - for meget beton?

Hvis der er masser af signal, syntes jeg mere det lyder som om nettet er
overbelastet, eller på kanten til at være det, der hvor du befinder dig
!.

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Chr. L.

Dato : 30-09-03 20:32

"Telmore - Frank Rasmussen" <fr@telmore.dk> wrote in message
> [...]
> operatøren, hvordan samtalen er afsluttet,
> og har derfor på ingen måde mulighed for at kompensere.

bed dem om at bruge:

http://makeashorterlink.com/?S2E026F06

Chr.