Datakabel og software
Fra : Morten Munk-Jensen

Dato : 27-09-03 12:05

Hej

Hvis man køber et datakabel til sin mobil (i mit tilfælde Nokia 6610),
hvilken software kan man så bruge til at overføre logoer og ringetoner mv.
fra PC'en til telefonen og hvor kan man finde denne software (er det gratis
at downloade)?

På forhånd tak!

Morten Munk-Jensen

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 27-09-03 13:05

"Morten Munk-Jensen" wrote in message
> [...]
> hvilken software kan man så bruge til at overføre logoer og ringetoner mv.
> fra PC'en til telefonen og hvor kan man finde denne software (er det

Hey! Jeg ville anbefale dig at købe en IR-port i stedet for et kabel, hvis
det er det du skal bruge den til. Fordelen er at du jo så kan bruge den til
alle mobiler med IR...

Til logoer osv kan du bruge Logo Manager - http://www.logomanager.co.uk.
samme side finder du også Mobile Media Browser som simpelt hen er genial til
at overføre toner, billeder, spil og programmer frem og tilbage!

Til numre, kalendernoter osv, er der Oxygen Phone Manager -
http://www.oxygensoftware.com

Hygge...
Daniel

Fra : Morten Munk-Jensen

Dato : 27-09-03 14:07

"Daniel Alstrup" <nospam@nospam.com> skrev i en meddelelse
> [...]

> at overføre toner, billeder, spil og programmer frem og tilbage!
>
> Til numre, kalendernoter osv, er der Oxygen Phone Manager -

Mange tak for dit hurtige svar, jeg vil kigge på de linkes senere på dagen.

Mvh
Morten

Fra : Morten Munk-Jensen

Dato : 27-09-03 18:40

> [...]

> at overføre toner, billeder, spil og programmer frem og tilbage!
>
> Til numre, kalendernoter osv, er der Oxygen Phone Manager -

Jeg har nu været inde og kigge, men synes måske det er lidt dyrt?
Findes der ingen gratis programmer til den slags?

Mvh
Morten

Fra : Kai Andersen

Dato : 27-09-03 18:46

Jo.
Du kan hente Nokia PC Suite, på Nokia.com.
Det er lidt svært at finde, men det er gratis og rigtig godt.
Jeg vil også anbefale IR, det er klart bedst, og ikke afhængigt af det
rigtige stik.
Kai