Valg af mobilnummer på nettet
Fra : phk

Dato : 27-09-03 08:32

Er der andre end cbb der på nettet tilbyder direkte valg af nyt
telefonnummer?

--
Per, Esbjerg

Fra : J@N

Dato : 27-09-03 08:37

Telmore.

--
MVH. Jan Vinterhøj
jvinterhoj"spam"@tdcadsl.dk

Fra : phk

Dato : 27-09-03 09:34

"J@N" <jvinterhoj@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Telmore.

Ja, men det er noget rod at finde et bestemt nummer. Selv www.selvhenter.dk,
som jeg har fundet i mellemtiden, er programmeret bedre.

--
Per, Esbjerg

Fra : Jean

Dato : 27-09-03 09:54

phk skrev:
> Ja, men det er noget rod at finde et bestemt nummer. Selv
www.selvhenter.dk,
> som jeg har fundet i mellemtiden, er programmeret bedre.

Jeg synes, at det er skide smart ved Telmore. Hvis man vil ha' et nemt
nummer, som man selv kan huske, så skriver man bare... xxxx og så de fire
sidste numre i ens fastnetnr., så får man næsten altid en masse muligheder.
Sådan gør jeg, når jeg bestiller Telmore til andre...

Mvh Jean

Fra : phk

Dato : 27-09-03 11:19

"Jean" <askme@ifyouwantit> skrev i en meddelelse

> [...]
muligheder.
> Sådan gør jeg, når jeg bestiller Telmore til andre...

Mit ønske var at finde et nummer der endte med X0X0.

But no can do.

Jeg fandt et nummer hos CBB i stedet. Dér virker det.

--
Per, Esbjerg

Fra : Jean

Dato : 27-09-03 11:32

phk skrev:
> Mit ønske var at finde et nummer der endte med X0X0.
> But no can do.

Nej, den slags numre bliver jo hurtigt sorteret fra, da mange gerne vil ha'
de nemme numre.

> Jeg fandt et nummer hos CBB i stedet. Dér virker det.

Ja, og det er jo fordi CBB har færre kunder, så der er masser af numre at
vælge imellem...

Mvh Jean (Som aldrig bliver kunde ved CBB, om jeg så kunne få nummret
88888888 gratis...)

Fra : Ivan G

Dato : 27-09-03 13:20

> Mvh Jean (Som aldrig bliver kunde ved CBB, om jeg så kunne få nummret
> 88888888 gratis...)

Tror sgu heller ikke Peter fra Leasy vil af med det...

Fra : Fischer

Dato : 27-09-03 15:11

> Mit ønske var at finde et nummer der endte med X0X0.
> But no can do.

Ganske simpelt fordi der ikke er flere ledige numre med dine krav.

> Jeg fandt et nummer hos CBB i stedet.

Alle numre hos CBB der ender på X0X0 koster så vidt jeg kan se 399,- kr.?
Så tror pokker at de er ledige.
Men fordelen ved CBB er jo at de faktisk har nogle gode nummerserier og et
begrænset antal kunder.
Jeg har selv købt mine mobilnumre hos CBB og strakt porteret dem til
Telmore.

> Dér virker det.

Det gør det da også hos Telmore. Der var da ingen fejl.

*Fischer