at finde Jabra bt200 på mobil, computer os~
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 26-09-03 18:00

Hej

Jeg har købt dette headset

Men jeg kan ikke rigtigt få det til at virke...

I manualen står der,

- at man skal tænde telefonen
- søgning efter enheder
- indtastning af password

Men telefonen kan ikke finde headsettet... Telefonen finder kun min bluetooth dims til computeren

Heatsettet står bare og blinker blåt.. Men det skal den måske ikke????

Nogen der kan hjælpe??

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 26-09-03 18:01

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in message news:0g_cb.621$TK6.126@news.get2net.dk...
> - at man skal tænde telefonen

Min telefon er en siemens S55, med software v. 16

Fra : Karin Hansen

Dato : 26-09-03 19:04

Bjarke Hansen wrote:
> [...]
> bluetooth dims til computeren
>
> Heatsettet står bare og blinker blåt.. Men det skal den måske ikke????

Jeg har et Jabra BT300. Det skal man tænde i søgnings-mode ved at holde
tænd/sluk knappen
nede til den lyser grønt konstant. Derefter kan man sætte telefonen til at
søge enheder. Når det
er fundet indtastes kode (som regel 0000) på telefonen.

Mvh. Karin