Nokia 3510I Unlock
Fra : Michal T. Larsen

Dato : 26-09-03 07:02

Hej gruppe
er der nogen der kan oplyse mig om hvor at jeg kan få en 3510I låst
op, mit abbonoment er et debiltel automatic. det må gerne være på fyn.

Michael

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 26-09-03 07:17

"Michal T. Larsen" <mtl@meneta.dk> wrote in message
> Hej gruppe
> er der nogen der kan oplyse mig om hvor at jeg kan få en 3510I låst
> op, mit abbonoment er et debiltel automatic. det må gerne være på fyn.

www.gratisunlock.dk

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Lars Christensen

Dato : 26-09-03 13:29

On Fri, 26 Sep 2003 08:16:51 +0200, "Andreas M. Hansen"
<nokke99@hotmail.com> wrote:

>"Michal T. Larsen" <mtl@meneta.dk> wrote in message
>>

>www.gratisunlock.dk

Enten så er det reklame eller er det en forkert oplysning.
Gratisunlock.dk kan _ikke_ oplåse Debitel telefoner gratis.

--
/LC
thousands of lives at Hiroshima could have been saved

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 26-09-03 13:43

Lars Christensen skrev:

>Enten så er det reklame eller er det en forkert oplysning.
>Gratisunlock.dk kan _ikke_ oplåse Debitel telefoner gratis.

Michael/Michal sagde ikke, at det skulle være gratis, men han burde
nok have brugt gruppen news:dk.marked.privat.telefon.mobil.unlock

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
- også Siemens M55, S55, C55 samt SonyEricsson T610

Fra : Th Frydensberg

Dato : 26-09-03 13:30

http://www.helloo.dk og det er gratis ...

--
th

Fra : Michal T. Larsen

Dato : 29-09-03 08:01

Takker for oplysningerne, jeg skrev intet om at det skulle være
gratis, da jeg troede at det var en hek del sværer en det jo egentligt
er, så det er klaret med et dowlod og lidt hjælp fra gruppen.

Takker for aller jeres svar.

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 30-09-03 20:40

> [...]
> er der nogen der kan oplyse mig om hvor at jeg kan få en 3510I låst
> op, mit abbonoment er et debiltel automatic. det må gerne være på fyn.

Check http://www.simlock.dk

Hurtig og effektiv betjening...