Mail?
Fra : HappyDane

Dato : 24-09-03 20:14

Hej NG

Er det mig der har lavet ged i opsætningen... ikke fordi der er meget at
lave ged i, men jeg kan ikke få min T610 til at hente post (e-mail)
Jeg benytter som sagt en SE T610, har TDC abb. og TDC e-mail.

Eller kan I andre heller ikke hente?

Den skriver bare forbinder til server.

På forhånd tak!
Martin

Fra : Fischer

Dato : 24-09-03 20:44

> [...]
> fordi der er meget at lave ged i, men jeg kan ikke få
> min T610 til at hente post (e-mail)
> Jeg benytter som sagt en SE T610, har TDC abb.

Hvordan forbinder du telefonen til internettet?
GPRS eller CSD / HSCSD opkald?

Eller hvad jeg prøver på at sige: Du kan ikke hente POP3 mail via Wap.

*Fischer

Fra : HappyDane

Dato : 25-09-03 06:03

> Eller hvad jeg prøver på at sige: Du kan ikke hente POP3 mail via Wap.

Mange tak, det var sådan bare det!
Hvad er CSD?

Martin

Fra : Fischer

Dato : 25-09-03 06:34

> Mange tak, det var sådan bare det!
> Hvad er CSD?

CSD er et alm. GSM data-opkald.
Det svarer til en 'Netværk via modem' forbindelse i Windows.

*Fischer