Siemens C25
Fra : Lion

Dato : 24-09-03 12:21

Hejsa jeg har for meget længe siden købt telefonen igennem Mobilix (snakker
år tilbage) men har skiftet udbyder siden hen et par gange, mobilix sendte
på et tidspunkt en ny "velkomst skærm" til den så der står mobilix når man
tænder for skidtet,(skifter godt nok til TDC når den er klar) det er jeg sgu
egentligt lidt træt af efterhånden, hvordan pokker får man den væk igen ??
kan det gøres uden at skulle have kabel på den og så igennem pcén eller er
det eneste løsning ???
PS: det hjælper ikke at resette telefonen til fabriksinstillingerne.

--
Venlig Hilsen
Leo

Fra : Th Frydensberg

Dato : 24-09-03 16:50

Lion wrote:
Tryk på Menu
Find Indstillinger, og tryk på Vælg.
Find Telefon, og tryk på Vælg.
Find Display, og tryk på Vælg.
Find Egen hilsen, og tryk på Vælg

Displayet viser om Egen hilsen er tændt eller slukket.
Tryk på Ændr for at ændre indstillingen.

Skriv opstartsteksten eller slet.........
Tryk på OK.
Tryk eventuelt på C for at slette en tidligere hilsen.
Skriv teksten, og tryk på OK.
--
/th

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 24-09-03 18:49

Th Frydensberg skrev :
> Lion wrote:
> Tryk på Menu
> Find Indstillinger, og tryk på Vælg.

Der er 2 indstillinger under Diverse (Mail og CB), men ingen af dem giver
Telefon - nogen der kan hjælpe mig?

> [...]
>
> Skriv opstartsteksten eller slet.........
> Tryk på OK.
> Tryk eventuelt på C for at slette en tidligere hilsen.

Jeg ville ellers også gerne have min ændret.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd

Fra : Lion

Dato : 24-09-03 19:12

"Michael Lund Sørensen" <laeses_ikke@gromit.dk> skrev i en meddelelse

> Der er 2 indstillinger under Diverse (Mail og CB), men ingen af dem giver
> [...]

Samme problem her jeg har heller ikke omtalte menupunkt under diverse, men
det samme som du har (

Leo