Sonofon nede!!
Fra : Georg

Dato : 24-09-03 00:02

Her i Skaarup ved Svendborg er sonofon nede nu kl. 0100. Godt min primære
operatør er TDC. Andre steder i landet den er gal hos Sonofon?

Georg

Fra : Stephan

Dato : 24-09-03 02:17

Virker ganske fint i kbh centrum

Mvh.
Stephan

Fra : Claus E Beyer

Dato : 24-09-03 06:45

"Stephan" <s@teledk.org> skrev i en meddelelse
> Virker ganske fint i kbh centrum

> Mvh.
> Stephan
> "Georg" <linesnuden@hotmail.com> wrote in message

Her til morgen virker Sonofon på Lolland, bortset fra at der intet GPRS-signal
er.

-cb

Fra : Johnny

Dato : 27-09-03 14:58

Georg wrote:

> Her i Skaarup ved Svendborg er sonofon nede nu kl. 0100. Godt min primære
> operatør er TDC. Andre steder i landet den er gal hos Sonofon?

Nu nåede jeg ikke lige at checke, om der var systemarbejde den
pågældende dag, men Sonofon udfører systemarbejde mellem klokken
01:00-06:00 på hverdage.

http://www.sonofon.dk/driftinformation/statusfiles/extern.htm

Du har højest sansynligt oplevet, at du ikke kunne bruge din telefon en
halv times tid. Alt system arbejde annonceres på forhånd (på ovenstående
side). Jeg vidste det heller ikke, før jeg ringede ind til en uskyldig
kundeservice medarbejder og svinede hende til, fordi min telefon ikke
kunne ringe klokken 04:30 en tirsdag morgen...

--
Mvh. Johnny
Telefoner:S/E T310, Siemens S55/M50

Grossman's Misquote: Complex problems have simple, easy to understand
wrong answers