T68I og sms
Fra : Mette og René

Dato : 23-09-03 16:20

Jeg har en SE 68I med tdc abo., og jeg har lidt props med sms´erne nogen
gange, nogen gange kan der gå 10-15 minutter før den modtager en sms fra min
kærestes mobil, og andrer går der få sekunder, tdc butikken siger SW skal
opdateres, men det har jeg aldrig hørt om før!, kan det passe!

--
MVH René

www.golf2.dk
www.racerc.dk
http://www.vrcr.dk

Fra : Mette og René

Dato : 23-09-03 16:23

det er så en T68I selvfølgelig

Fra : Vik Hallin

Dato : 25-09-03 18:15

Hej Mette Og René

der kan sagtens være kø på masterne, når i sender sms grunden hertil er at
tale går forud for sms derfor kan der godt gå lidt tid før end den anden
modtager sms. Jeg håber det var let forståeligt.

Fra : Mette og René

Dato : 26-09-03 19:09

> der kan sagtens være kø på masterne, når i sender sms grunden hertil er at
> tale går forud for sms derfor kan der godt gå lidt tid før end den anden
> modtager sms. Jeg håber det var let forståeligt.

jojo jeg er helt med, det er bare første gang jeg har oplevet at der kan gå
helt op til en time faktisk, det skete her i weekenden.

René