spækhugger
Fra : Sode

Dato : 27-09-03 23:08

Hi there

Jeg er på markedet efter en spækhugger, men ka' ikke rigtig
finde forskellen ud over de selvfølgelige på Racing,dinette og Family.
Klubbens hjemmeside blev jeg ikke meget klogere af ,kun at ruffet
er længere og bredere !!!

Hvis nogen har links til tegninger el. pix modtages de med Hurra

VH Sode

Fra : Claus Bjerre

Dato : 28-09-03 13:22

> [...]
> er længere og bredere !!!
>
> Hvis nogen har links til tegninger el. pix modtages de med Hurra

Prøv at kigge igen på klubbens hjemmeside http://www.spaekhugger.dk./ fx i
fartøjsregisteret og find en ejer tæt på din havn, der vil du sikkert få
mange gode råd. I fartøjsregisteret finder du også mange billeder. Under
Båddata finder du tegninger både at family og Racing/dinette versionen
Claus Bjerre
DEN 518 Bifrost

Fra : Ole Mogensen

Dato : 29-09-03 06:50

Jeg vil gerne svare dig men din e-mail adresse duer ikke
Ole