En fejl er sket...
Fra : AEK

Dato : 27-09-03 23:17

Tilde & jeg har i aften hygget på sofaen
Da vores film er færdig, lukker og slukker jeg i stuen - for at lufte ud,
jeg er ryger ;-(((
Alle rødderne daffer med mig.
Døren til stuen bliver lukket. Jeg taler i tlf. med en veninde, så kommer
Tøsepigen ind til mig....
Ligner et stort spørgsmålstegn, og miauver samtidigt : Mor, døren er lukket,
der er sket en fejl !

Jeg fortæller min veninde om det, hun kan udemærket høre Tøsen.
Jeg kan sagtens høre på mine banditter, når de brokker sig eller noget er
helt forkert.
Det med døren var i hvert fald forkert.

Hvor er de kære og kloge.......

Lige nu er Tildemusen ved at ondulere sin papkassehule ude på altanen.
Ikke, om jeg fatter, at den kan blive ved med at være spændende.....
Tøsen ligger nu i sin nye kradsetræ.
Oscar går hvileløs rundt mellem sin madskål og Tildes larmen på altanen.....

Tilde bliver mere og mere kælen, hvis det ellers kan lade sig gøre......
Hvor jeg er , er hun...
MEN andre mennesker - forget it !!!!

Det var lidt her fra.

Hilsen
Anya og rødderne( som snart får deres far hjem fra Irak ).

Fra : Kate

Dato : 28-09-03 08:52

"AEK" <2468SLETTES@jubiimail.dk> wrote in

> Ligner et stort spørgsmålstegn, og miauver samtidigt : Mor, døren
> er lukket, der er sket en fejl !

Må de da ikke være i stuen om natten?

Min venindes kat har også for vane at fortælle hende når han synes hun
har talt længe nok i telefon med mig, så kan jeg høre ham gå rundt og
brokke sig i baggrunden

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Eva Schmidt

Dato : 28-09-03 09:52

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse news:3f769329$0$48893$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Min venindes kat har også for vane at fortælle hende når han synes hun
> har talt længe nok i telefon med mig, så kan jeg høre ham gå rundt og
> brokke sig i baggrunden

*LOL* - ja, de skal nok få gjort os opmærksomme på, at vi har tilladt os at ignorere dem for længe!

mvh Eva

Fra : AEK

Dato : 28-09-03 09:52

> Må de da ikke være i stuen om natten?

De har hele hytten pånær køkken og soveværelset om natten.
Men når jeg lufter ud i stuen, bliver døren lukket dertil.
Og det var helt tydeligt, at det var helt forkert i Tøsens univers i går.

> Min venindes kat har også for vane at fortælle hende når han synes hun
> har talt længe nok i telefon med mig, så kan jeg høre ham gå rundt og
> brokke sig i baggrunden

Hæ hæ, det er Tøsen ekspert i . Det helt store kor starter op.
Kan godt lide billedet Mowgli, hvor han står med snotten nede i toilettet

/ Anya.

Fra : Kate

Dato : 28-09-03 12:55

> Kan godt lide billedet Mowgli, hvor han står med snotten nede i
> toilettet

Ja, jeg kan altså undre mig over at han i en alder af næsten 1½ år
stadig kan synes det er sjovt men på den anden side er det ikke
mange uger siden han fik et flip og jagtede sin egen hale, oppe på
øverste hylde på kradsetræet. Jeg holdt vejret i forventning om at han
ville dratte ned og Lante sad og gloede måbende på ham. Det gav nu også
et godt grin

Fra : Eva Schmidt

Dato : 28-09-03 09:56

"AEK" <2468SLETTES@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse news:bl529b$7po66$1@ID-119019.news.uni-berlin.de...
> [...]
>
> Jeg fortæller min veninde om det, hun kan udemærket høre Tøsen.
> Jeg kan sagtens høre på mine banditter, når de brokker sig eller noget er

Ja, det er ikke så underligt,at man kommer til at holde
så utroligt meget af dem!
Hver dag oplever man noget nyt med de små pelsdyr
- jeg ville ikke undvære dem for alt i verden!

mvh Eva

PS. Nikita sender næsemøs til sin look-a-like Don Oscar!

Fra : Kate

Dato : 28-09-03 12:57

"Eva Schmidt" <safeni@privat.tdcadsl.dk> wrote in

> - jeg ville ikke undvære dem for alt i verden!

Det kan jeg kun tilslutte mig Før jeg fik min første kanin anede
jeg ikke at man kunne holde _så_ meget af en pelstot, men efter
utallige kaniner og 7 katte er jeg slet ikke i tvivl

Fra : AEK

Dato : 28-09-03 21:05

"Eva Schmidt" <safeni@privat.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

>PS. Nikita sender næsemøs til sin look-a-like Don Oscar!

Hæ hæ, Don Oscar de la Hoya takker mange gange

/ Anya og rødderne.

mvh Eva

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 28-09-03 14:06

In article <bl529b$7po66$1@ID-119019.news.uni-berlin.de>, AEK
<2468SLETTES@jubiimail.dk> wrote:

> Ligner et stort spørgsmålstegn, og miauver samtidigt : Mor, døren er lukket,
> der er sket en fejl !

Ligesådan her Stuedøren er normalt aldrig lukket, så når det
endelig sker - fordi noget skal flyttes, males eller hvad ved jeg -
sidder begge katte og STIRRER på den lukkede dør lige til den bliver
åbnet igen. De fatter simpelthen ikke fænomenet