Den ny gardahusarkasserne i Slagelse.
Fra : Anet

Dato : 27-09-03 20:18

Jeg har med min familie i dag været til åbent hus på den nye
gardahusarkasserne i Slagelse. Det var en dejlig og flot oplevelse. Jeg har
ikke mulighed for at ligge billederne ud på nettet men hvis der er nogle der
gerne vil se med fra mine digitalbilleder så sender jeg dem gerne. En hel
mail med alle billederne fylder 1000 kb. Bare skriv på min emailadresse
anet49@hotmail.com

--
~ Hilsen
Annette ~

Fra : Anet

Dato : 27-09-03 22:18

"Anet" <anet49@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Se evt. også denne beskrivelse af de nye faciliteter for hestene på
kassernen.

Fra : BMA

Dato : 28-09-03 06:42

> [...]
> gerne vil se med fra mine digitalbilleder så sender jeg dem gerne. En hel
> mail med alle billederne fylder 1000 kb. Bare skriv på min emailadresse

Blot for god ordens skyld :
soldaterne i Slagelse har intet med hverken garda eller gerda at gøre, det
korrekte ord er : garderhusar
og på bor de ikke i kasser, men på en kaserne, d.v.s. en garderhusarkaserne

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 28-09-03 08:01

On Sun, 28 Sep 2003 07:41:35 +0200, "BMA" <bent@melholt.net> wrote:

> [...]
>korrekte ord er : garderhusar
>og på bor de ikke i kasser, men på en kaserne, d.v.s. en garderhusarkaserne

   For god ordens skyld:
http://www.usenet.dk/netikette/debatteknik.html

"Det er fornuftigt at holde sig til emnerne for diskussionerne"
"Undlad at kommentere sdavefegl."

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Anet

Dato : 28-09-03 10:25

"BMA" <bent@melholt.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> korrekte ord er : garderhusar
> og på bor de ikke i kasser, men på en kaserne, d.v.s. en

(klip)

jamen, det må du da så meget undskylde at jeg har lavet to stavefejl men du
forstod vel meningen, men næste gang så skal jeg nok slå det op i en ordbog
så det ikke irriterer dig fremover.

--
~ Hilsen
Annette ~

Fra : PiaR

Dato : 15-10-03 20:50

BMA wrote:

> Blot for god ordens skyld :
> soldaterne i Slagelse har intet med hverken garda eller gerda at
> gøre, det korrekte ord er : garderhusar

Egenlig hedder det vel en gardehusar.
Men det er jo temmlig lige meget. Det er jo ikke
en dansk stil vi laver?

mvh PiaR

Fra : Lene Skov Mikkelsen

Dato : 01-10-03 10:07

On Sat, 27 Sep 2003 21:18:20 +0200, Anet wrote:

> [...]
> gerne vil se med fra mine digitalbilleder så sender jeg dem gerne. En hel
> mail med alle billederne fylder 1000 kb. Bare skriv på min emailadresse

Det lyder godt. Kender også en, der skal derud :)
Hvis du sender billederne til mig, kan jeg da godt ligge server til i lidt
tid.

- Lene

Fra : Anet

Dato : 01-10-03 11:20

"Lene Skov Mikkelsen" <pivnu@loveletters.dk> skrev i en meddelelse

> Det lyder godt. Kender også en, der skal derud :)
> Hvis du sender billederne til mig, kan jeg da godt ligge server til i lidt
> tid.
>
> - Lene

(klip)

Jeg har sendt billederne til dig på din mail.

--
~ Hilsen
Annette ~

Fra : Lene Skov Mikkelsen

Dato : 01-10-03 12:38

> Jeg har sendt billederne til dig på din mail.

Nu kan billederne ses her: http://anet.mule.dk/
Du må lige sige, hvis billederne ikke ligger under den rigtige tekst. For
når jeg læser din mail, så er tekst og billeder hver for sig :)

- Lene

Fra : Anet

Dato : 01-10-03 12:50

> [...]
> Du må lige sige, hvis billederne ikke ligger under den rigtige tekst. For
> når jeg læser din mail, så er tekst og billeder hver for sig :)

(klip)

Det er helt fint. Pænt af dig at ville ligge dem ud. Jeg er ikke så meget
inde i sådan noget, så det er godt at andre er meget dygtigere *smiler*

--
~ Hilsen
Annette ~

Fra : matilde

Dato : 04-10-03 14:38

"Anet" <anet49@hotmail.com> wrote in message news:<3f7abf7c$0$97241$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> "Lene Skov Mikkelsen" <pivnu@loveletters.dk> skrev i en meddelelse

Sikke en dejlig smedie de har til at sko heste i.

Fra : Anet

Dato : 04-10-03 15:12

"matilde" <matildebeslagsmed@msn.com> skrev i en meddelelse

> Sikke en dejlig smedie de har til at sko heste i.

(klip)

Ja, den var meget flot. Der så ud til at der var mange forskellige maskiner
også til og et sted var der glødende kul eller brænde også. Der kunne stå 3
heste ad gangen inde i det rum hvor der blev skoet og så stod alle
maskinerne i rummet ved siden af.

--
~ Hilsen
Annette ~