Opsætning af skyacer wbr244 router
Fra : NILLE

Dato : 27-09-03 17:29

Hej i gruppen.
Konfig: XP - Dansk kabel TV - nuværende router D-link 604. Ipconfig er
192.168.0.195. under 255.255.osv standargate: 192.168.0.1

Køb af ovennævnte router og trådløst kort til den bærbar.

Så kommer probl: af med D-link router - den nye på skyacer 244 ( ja den fra
Netto). Ind i konfig. på 192.168.1.1 som router er indstillet til fra
frabrik.

Her knækker filmen. Jeg modtager IP adress automatisk .

Jeg kan ikke komme på nettet. Når jeg sætter router til får jeg i
Netværksteder ( har kun 1 LAN forbindelse til via mit netkort ) et mere
hvor der står internetgateway.
Maksinen siger at jeg har forbindelse ( LAN forbindelse ) men jeg kan ikke
komme på nettet.

Jeg har ringet til Topcom support - en svensker man ikke forstår og han
rådede mig til i konfiguartionen at indstille min IP til 10.0.0.2 og sætte
range til start 10.0.0.1 og end 10.0.0.100. Dette hjalp ikke.

Jeg er helt lost på området - forstår mig ikke på opsætning af router.

Er der nogen her som kan hjælpe. Har søgt på google og div. grupper som Kan
du osv. Intet lært af dette.

Hilsen Niels