Admin site
Fra : Nero

Dato : 10-04-01 11:00

Hejsa
Er der en derude der kender en "færdig" php admin site pakke, eller en site
templet med en admin del?

Det jeg skal bruge er et site med en admin del , hvor man kan opdatere
nyheder, links, produkter o.s.v.... Så hvis du sidder med et sådan eller ved
hvor jeg kan finde det så skriv.

MVH

Fra : KASPER

Dato : 10-04-01 12:14

"Nero" <gkn@e-mail.dk> wrote in <9aum31$16v$1@sunsite.dk>:

> [...]
>
>Det jeg skal bruge er et site med en admin del , hvor man kan opdatere
>nyheder, links, produkter o.s.v.... Så hvis du sidder med et sådan eller

HotScripts har en række content management systemer her:
http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_Programs/Content_Management/

--
KASPER

Fra : Rasmus Windfeldt

Dato : 11-04-01 01:47

Hvis dine nyheder m.m. ligger i en MySQL base, kan du benytte dig af
phpMyAdmin, som kan findes på MySQL's hjemmeside jeg tror nok at det er
www.mysql.com

mvh Rasmus
---------
www.skrumpen.dk - verden skal være farvet og stribet

Fra : Andreas Kleist Svend~

Dato : 11-04-01 02:04

"Rasmus Windfeldt" <rasmus@skrumen.dk> wrote:

>Hvis dine nyheder m.m. ligger i en MySQL base, kan du benytte dig af
>phpMyAdmin, som kan findes på MySQL's hjemmeside jeg tror nok at det er
>www.mysql.com

phpMyAdmin forefindes på:
http://www.phpwizard.net/

PS: <http://www.usenet.dk/netikette/quote.html>