MS Windows
briani 27239
Underlig statuslinie
Fra : Christian Muus

Dato : 27-09-03 10:37

Hej

Nu opfører min statuslinie sig rigtig dumt. Den plejer jo at fylde ca. en
cm. nede i bunden af skærmen. Jeg kom dog til at hive i den, så den nu
fylder det dobbelte. Men nu kan jeg ikek få den tilbage igen til kun at
fylde ca. 1 cm.!!

Hvad er der galt?

Chrisitan

Fra : MLN

Dato : 27-09-03 10:45

Du skal blive ved at prøve, det kan lade sig gøre ......

/MLN

Fra : MFO

Dato : 27-09-03 11:11

"MLN" <martin@mln.dk> wrote in message
> Du skal blive ved at prøve, det kan lade sig gøre ......
>
> /MLN

hvis han ikke i mellemtiden er kommet til at sætte hak i "Lock the taskbar"
under egenskaber for statuslinie. (hedder sikkert noget med lås i dansk
version XP)
Venlig hilsen
Michael

Fra : Christian Muus

Dato : 27-09-03 12:16

"MLN" <martin@mln.dk> wrote in message
> Du skal blive ved at prøve, det kan lade sig gøre ......

Underlig logik...

Har i øvrigt ikke hakket af i "lock the taskbar"

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 27-09-03 12:21

Christian Muus wrote:
> Har i øvrigt ikke hakket af i "lock the taskbar"

Så er det da bare at tage fat i kanten, og hive den ned...

Men jeg forstår ikke hvorfor du vil have den ned. IMO er det optimale at
have en toliniet status linie, idet man bedre kan have programmer
liggende...

--
Martin K

Fra : Christian Muus

Dato : 27-09-03 12:22

"Martin Kirschmeyer" <kirschmeyer@REMOVE.hotmail.com> wrote in message

> Så er det da bare at tage fat i kanten, og hive den ned...

Det er der problemet er. Selvom jeg ikke har låst, kan jeg ikke hive den ned

Fra : Peter T.

Dato : 27-09-03 12:30

Christian Muus wrote:

> Det er der problemet er. Selvom jeg ikke har låst, kan jeg ikke hive
> den ned

Har du prøvet at hive den HELT ned, lægge den der og så trække den een
linie op igen?

--
Mvh. Peter T. (ved svar; tag gebisset ud af min emailadresse!)
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

Fra : Christian Muus

Dato : 27-09-03 12:34

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> wrote in message

> Har du prøvet at hive den HELT ned, lægge den der og så trække den een
> linie op igen?

Ja

Det er som om, at den slet ikek kan rykke mindre end 2 "hakker"

Fra : Kispus

Dato : 27-09-03 14:16

"Christian Muus" <christianmuus2@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> wrote in message

> Ja
>
> Det er som om, at den slet ikek kan rykke mindre end 2 "hakker"

Jeg ville sætte hak i (lås) genstarte og fjerne det igen, der kunne jo være
smuttet noget i komandovejen !
John

Fra : Christian Muus

Dato : 27-09-03 15:06

"Kispus" <kispus@despammed.com> wrote in message

> "Christian Muus" <christianmuus2@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg ville sætte hak i (lås) genstarte og fjerne det igen, der kunne jo
> [...]

Tak for tippet. Det hjalp dog heller ikke

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 27-09-03 22:38

Christian Muus wrote:
> Det er som om, at den slet ikek kan rykke mindre end 2 "hakker"

Har prøvet nogetligende. Er det ikke fordi du har fået sat enten ruden ved
uret eller ved startknappen til en bestemt størrelse? Prøv at pille ved dem.

mvh
Henning