MS Windows
briani 27239
bios i xp
Fra : JORI

Dato : 21-09-03 16:36

Hej venner
Havde i dag virusangreb. blev meget glad for systemgendannelse. nu mit
spørgsmål: Hvordan kommer man ind i Bios i Win.XP+ den gamle regel med F1
virker ikke hos mig.

M.v.h.
JORI

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 21-09-03 16:41

"JORI" <jori47@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej venner
> Havde i dag virusangreb. blev meget glad for systemgendannelse.
> nu mit spørgsmål: Hvordan kommer man ind i Bios i Win.XP+ den
> gamle regel med F1 virker ikke hos mig.

Det har intet at gøre med XP at du ikke kan komme ind i bios.
Men prøv "Delete" (Del)

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : JORI

Dato : 22-09-03 21:29

Tak for svarene. Jeg har udtrykt mig forkert. Jeg ville ind og indstille til
start fra et diskdrev, men det var inden jeg fandt
"systemgendannelses -programmet. (det var et langt ord).
JORI

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 21-09-03 17:02

JORI wrote:
> [...]
nu mit
> spørgsmål: Hvordan kommer man ind i Bios i Win.XP+ den gamle

Som en anden har nævnt, så har det intet med XP at gøre - bios
ligger i computeren - og indlæses før Windows, Linux eller hvad
man nu kører.

Den plejer at skrive på startbilledet, hvad man skal trykke på ?

Del
F10
F1

og flere andre muligheder forekommer alt efter fabrikat.....

Endelig er der nogle gamle IBM og andre, hvor man skal boote fra
en speciel diskette.....

--

M.v.h. Jan Vestergaard, Kildedalen 27, 3400 Hillerød
Email: jan@NOSPAMjve.dk Web: http://www.jve.dk

Fra : Leo.E

Dato : 22-09-03 06:58

"JORI" <jori47@get2net.dk> wrote in message news:<1Ajbb.782$hI6.88@news.get2net.dk>...
> [...]
> Havde i dag virusangreb. blev meget glad for systemgendannelse. nu mit
> spørgsmål: Hvordan kommer man ind i Bios i Win.XP+ den gamle regel med F1

Hvilken comp. har du?
Leo