MS Windows
briani 27239
Ghost uden floppydrev?
Fra : Jensen

Dato : 20-09-03 19:35

Kan man lave en (Norton) ghost af og til en bærbar uden floppydrev?.
Kører XP.
Venligst Jørgen Jensen

Fra : klander

Dato : 20-09-03 19:44

"Jensen" <ppanter@city.dk> skrev i en meddelelse
> Kan man lave en (Norton) ghost af og til en bærbar uden floppydrev?.
> Kører XP.
> Venligst Jørgen Jensen

Jeg har Norton Ghost 2003 den kører direkte fra Windows og uden Floppy drev

Kurt

Fra : Jensen

Dato : 21-09-03 21:31

>"Jensen" <ppanter@city.dk> skrev i en meddelelse
>
>Jeg har Norton Ghost 2003 den kører direkte fra Windows og uden Floppy drev
>
>Kurt

Øv, min version er fra 2002 og kræver MS-DOS. Hvordan løser jeg
problemet?
Jørgen.

Fra : Leony

Dato : 21-09-03 17:25

"Jensen" <ppanter@city.dk> skrev i en meddelelse

> Kan man lave en (Norton) ghost af og til en bærbar uden floppydrev?.

Der kan laves en bootcd.

Husk at harddisken skal have 2 partitioner.
Alternativt skal der være en brænder eller en ekstern harddisk.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/