MS Windows
briani 27239
Er mit motherboard dødt?
Fra : Kasper Ø.

Dato : 19-09-03 09:48

Først frøs XP konstant indenfor 5-15 min (i går kørte den dog i 3 timer uden
nedbrud!)

I dag ville jeg så ændre BIOS tilbage til std., nu er der så sket det at den
ikke kan starte op. Når jeg tænder bliver skærmen på stand-by og alle 3
pærer i tastaturet lyser, den starter HD'ene op, men stopper så med det
samme hvor alt så er dødt - jeg kan ikke engang komme i BIOS'en mere, eller
hvad?

Kasper

Fra : sah

Dato : 19-09-03 10:01

"Kasper Ø." <bil@jagt.dk> wrote in message
> [...]
> pærer i tastaturet lyser, den starter HD'ene op, men stopper så med det
> samme hvor alt så er dødt - jeg kan ikke engang komme i BIOS'en mere,

prøv gruppen : dk.edb.hardware.bundkort
måske du også skulle skrive hvilket bundkort du har.

Fra : Jan Rose Iversen

Dato : 19-09-03 10:49

Har du prøvet at flytte jumperen på dit bundkort til "Clear CMOS" . Vent 1
minut, flyt den så tilbage til "Normal (default). Prøv at kigge i din
håndbog til bundkortet. Hvilket bundkort har du?

Jan Post