MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Fildupletter
Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 19-09-03 09:28

Kender I et program som kan undersøge ens harddisk efter dubletter af de
samme filer? Hvis man ikke er konsekvent i fx. lagring af digitale billeder,
så kan man hurtigt få dobbeltlagret ens billeder, og det er lige i
overkanten pladsmæssigt.

Programmet skal vise de filer som er på harddisken mindst to gange og er
identisk med indhold, tid osv.

mvh

Lars

Fra : Nørholm

Dato : 19-09-03 10:11

Prøv med WindowsComander 5.11, den kan finde dubletter og meget mere

Vh

Per

Fra : Ukendt

Dato : 19-09-03 10:15

Nørholm skrev:
> Prøv med WindowsComander 5.11, den kan finde
> dubletter og meget mere

Ikke korrekt, den hedder Total Commander
og kan hetes her:

http://www.totalcommander.dk/index1024.html

(Er ikke til at undvære på en pc)

--
/Gevaldi
Har du mere end 4 linier i din signatur så læs her:

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 19-09-03 17:00

In dk.edb.system.ms-windows, "Gevaldi" <georg_valdi (at) ofir (prik) dk>
<"Gevaldi" <georg_valdi (at) ofir (prik) dk>> says...
> Ikke korrekt, den hedder Total Commander

Det kommer an på versionen. Jeg har Windows Commander på min maskine.

> (Er ikke til at undvære på en pc)

Jooo... Jeg bruger ikke den jeg har. Og jeg bruger heller ikke
Stifinder. Grafisk filhåndtering i ikke-objektorienterede OS'er er noget
fanden har skabt på en dårlig dag.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 20-09-03 23:42

Gevaldi wrote:
> http://www.totalcommander.dk/index1024.html
>
> (Er ikke til at undvære på en pc)

Her går det fint.

mvh
Henning

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 24-09-03 11:27

"Nørholm" <per-nras@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
| Prøv med WindowsComander 5.11, den kan finde dubletter og meget
mere

Jeg havde overset at den kan finde dubletter - takker

PS. Total Commander er et MUST, deri er jeg enig med hovedparten
af skribenterne.

Lars

Fra : Leony

Dato : 19-09-03 13:14

> [...]

> de samme filer? Hvis man ikke er konsekvent i fx. lagring af digitale
> billeder, så kan man hurtigt få dobbeltlagret ens billeder, og det er

Duplicate Image Finder kan sammenligne billeder ud fra deres indhold:
http://www.runningmansoftware.com/
Dvs du kan finde ens billeder, selvom de ikke hedder det samme, har
samme attributter osv.

Image Dupe kan det samme:
http://imagedupe.com/index.php3

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Morten Obdrup

Dato : 19-09-03 16:49

ACDSee 5.0 kan også finde dubletter af alle typer filer.

Activities - Manage - Find duplicates

Morten