MS Windows
briani 27239
Hjælp-hjælp med outlook expres (haster)
Fra : Boie

Dato : 18-09-03 11:10

Hej

Jeg har et problem, min søn skal have sine adr. og e-mails og grupper fra
outlook expres på hans gamle maskine med win 98 sec. edition til en laptop
med win 2000 med outlook expres, hvorfor kan det ikke gøres som med
netscape, hvor man bare tager user kataloget fra den ene maskine og
erstatter det på den anden og så er det i orden, jeg har prøvet at linke
maskiner sammen med FX og har snart prøvet samtlige filer men jeg får ikke
fat i noget og den der hedder import i outlook kan jeg ikke få til at tage
en skid, så mit spørgsmål er flg.

Hvilken filer skal jeg tage fra den ene computer med win98 og hvorfra skal
jeg tage dem og hvor skal jeg kopiere dem til på win 2000 outlook expres,
det haster en smule da han kommer og henter maskinen i dag.

På forhånd tak skriv til mig da det går hurtigere end af putte dem i
gruppen

M.v.h Boie

Fra : Ukendt

Dato : 18-09-03 11:16

Boie skrev:
> Hej
>
> Jeg har et problem, min søn skal have sine adr. og e-mails og grupper
> fra outlook expres

Hvis det haster, så er du nok bedre hjulpet i:

--
/Gevaldi
Har du mere end 4 linier i din signatur så læs her:

Fra : Casper

Dato : 18-09-03 12:19

Prøv programmet OE backup fra Genie-soft.com - det er perfekt.

Casper

Fra : phanton

Dato : 18-09-03 23:30

Først: Outlook Express\funktioner\konti\post\eksporter
Derefter: Outlook Express\funktioner\konti\post\importer

mvh phanton