MS Windows
briani 27239
ikke sletbare filer i XP?
Fra : Ostekongen

Dato : 17-09-03 09:23

Hej.
Min roommate har en computer, hvor der pludselig
har lagt sig noget crap ind. Disse mapper og filer medfører
at der hele tiden popper alt muligt op. Og de kan ikke
umiddelbart slettes.
Jeg kan ikke slette dem på normal vis og heller ikke
via kommandopromten.

Nogle der har nogle ideer?

--
Mvh_Ostekongen
ICQ:144551849

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 17-09-03 09:25

"Ostekongen" <ostekongen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> at der hele tiden popper alt muligt op. Og de kan ikke
> umiddelbart slettes.
> Jeg kan ikke slette dem på normal vis og heller ikke

Ad-aware og spybot kan måske hjælpe.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Kyllerylle

Dato : 17-09-03 09:33

Hvis du går lidt ned kan du se en meddelelse med overskriften "Filen bruges
af et andet program..."
Har hentet det men ikke prøvet det, men det ku da være at det os ku hjælpe
dig ?

Mvh.

/Peter