MS Windows
briani 27239
"Denne computer"
Fra : Kapper

Dato : 15-09-03 15:30

Hejsa

Jeg mangler ikonet til "denne computer" på mit skrivebord.

Er der nogen der ved hvordan man "finder" det?

/kapper

Fra : Brian Hansen

Dato : 15-09-03 15:51

"Kapper" <kapper200@hotmail.com> wrote in message news:3f65ccd9$0$159$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hejsa
>
> Jeg mangler ikonet til "denne computer" på mit skrivebord.
>

> Er der nogen der ved hvordan man "finder" det?
>
> /kapper

Hey!
Du bruger altså XP?
Der skal du ind i skærm-indstillinger: Højreklik på skrivebordet>egenskaber(den sidste)>skrivebord
(faneblad nr. 2)>ændrer skrivebord(knappen nederst til venstre, under baggrunds billeder)>flueben
i Denne computer(øverst på 1' faneblad, under skrivebords ikoner)

Håber dette kan bruges, måske ikke lige ordret da jeg selv bruger en engelsk udgave...

Mvh
Brian

Fra : Kapper

Dato : 15-09-03 16:06

"Brian Hansen" <brian.hansen@newmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> i Denne computer(øverst på 1' faneblad, under skrivebords ikoner)
>
> Håber dette kan bruges, måske ikke lige ordret da jeg selv bruger en

Tak for hjælpen Brian.
Det var lige det der skulle til.

Mvh.
Kapper