MS Windows
briani 27239
Fejl på "Remote Access connection manager"
Fra : Jan M

Dato : 15-09-03 06:47

Hej

Efter vi har opdateret vores XP, DK, prof virker vores modemforbindleser
ikke. Selvom der er installeret modemmer (og de virker i følge
diagnosticeringsprogrammet i Windows) kan der ikke oprettes
modemforbindelser.

Problemet er at servicen "remote access connestion manager" ikke kan starte.
Hvis jeg (som administrator) forsøger at starte det manuelt kommer der en
fejl, som siger at der ikke er rettigheder til dette program.

Forsøger jeg at oprette en modemforbindelse under netværket kan jeg ikke
oprette de forbindelsestyper der skal bruge modem, de menuer er ikke
tilgængelige.

Jeg har forsøgt at geninstallerer Windows, men uden held. De beskadige filer
bliver altså ikke overskrevet under en geninstallation.

Nogen forslag som ikke indbefatter en formatering?

Med venlig hilsen

Jan Mose

Fra : Leo.E

Dato : 16-09-03 11:10

"Jan M" <a@b.c> wrote in message news:<bk3jot$jih$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
> ikke. Selvom der er installeret modemmer (og de virker i følge
> diagnosticeringsprogrammet i Windows) kan der ikke oprettes

Og i har installeret TCP/IP protokollen?
Leo

> Problemet er at servicen "remote access connestion manager" ikke kan starte.
> Hvis jeg (som administrator) forsøger at starte det manuelt kommer der en
> fejl, som siger at der ikke er rettigheder til dette program.

Gå i kontrolpanel-brugerkonti, for at se om du har de fulde rettigheder.

Fra : Jan M

Dato : 17-09-03 11:44

"Leo.E" <le01@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse
> "Jan M" <a@b.c> wrote in message news:<bk3jot$jih$1@news.cybercity.dk>...
>
> Og i har installeret TCP/IP protokollen?
> Leo

Jeps

> Gå i kontrolpanel-brugerkonti, for at se om du har de fulde rettigheder.

Som skrevet er jeg sat op til administrator