MS Windows
briani 27239
START -> KØR -> Sort vindue?
Fra : Claus E Beyer

Dato : 14-09-03 20:58

Når jeg går ind i START -> KØR og skriver:

PING

IPCONFIG

IPCONFIG /ALL

kommer der et sort vindue frem med noget tekst. Desværre er vinduet kun fremme i
ca. ½(halvt) - 1 sekund.

Hvordan kan jeg få vinduet til at blive fremme i længere tid?

Jeg bruger WinME.

Claus

Fra : Hans

Dato : 14-09-03 21:02

"Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
fremme i
> ca. ½(halvt) - 1 sekund.
>
> Hvordan kan jeg få vinduet til at blive fremme i længere tid?

START > KØR, skriv Command, og du får et dosvindue som ikke lukker før du
trykker på krydset.

/ Hans

Fra : Claus E Beyer

Dato : 15-09-03 06:36

"Hans" <kvik@mail.tdcadsl.dk.invalid> skrev i en meddelelse
> "Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> START > KØR, skriv Command, og du får et dosvindue som ikke lukker før du
> trykker på krydset.

Tak for hjælpen.

Claus

Fra : XoDeus \(DK\)

Dato : 15-09-03 07:05

Start > Kør og skriv cmd

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 15-09-03 09:03

Den Mon, 15 Sep 2003 08:04:41 +0200, "XoDeus \(DK\)"
<mariuszc@tiscali.dk> skrev:

>Start > Kør og skriv cmd

Han skriver han bruger ME, så cmd-kommandoen dur' ikke.
Kommandoen cmd virker på NT/2000/XP/2003.

Med venlig hilsen, Michael Pilgaard
--
Det er en muldvarp på motorcykel!
Hvad er det, der er småt, sort og meget hurtigt?