MS Windows
briani 27239
ang. opløsning....
Fra : Bigfoot-Ranger.Dk

Dato : 14-09-03 10:34

Jeg kører med en compaq bærbar com med en meget lille skærm på... så jeg har
købt en 15" fladskærm til den. Men hver evig eneste gang jeg har genstarted
starter maskinen i 800x600 dpi. selv om jeg har indstillet den til 1024x768
inden jeg genstartede. er der nogle der ved hvordan man indstiller det så
den starter hvergang i 1024x768 ?????

på forhånd tak...

-- Bigfoot Ranger

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 14-09-03 16:24

In dk.edb.system.ms-windows, Bigfoot-Ranger.Dk <nospam_admin@bigfoot-
ranger.dk> says...
> inden jeg genstartede. er der nogle der ved hvordan man indstiller det så
> den starter hvergang i 1024x768 ?????

Den vil ikke starte i en opløsning som den indbyggede skærm ikke kan
klare.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 14-09-03 16:28

Jesper G. Poulsen wrote:
> Den vil ikke starte i en opløsning som den indbyggede skærm ikke kan
> klare.

Jo hvis man sætter den i en docking station, eller noget i den stil. Men i
spørgerens opstilling vil det ikke være muligt....

--
Martin K

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 20-09-03 09:11

In dk.edb.system.ms-windows, Martin Kirschmeyer
<kirschmeyer@REMOVE.hotmail.com> says...
> Jo hvis man sætter den i en docking station, eller noget i den stil. Men i

Jo, men så er maskinens indbyggede skærm jo lig med dockingstation'ens
skærm (idet notebook og dockingstation sidestilles med en _hel_ PC).

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 20-09-03 09:51

Jesper G. Poulsen wrote:
> Jo, men så er maskinens indbyggede skærm jo lig med dockingstation'ens
> skærm (idet notebook og dockingstation sidestilles med en _hel_ PC).

Det er det jeg mener

--
Martin K

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 14-09-03 23:02

Bigfoot-Ranger.Dk wrote:

> er der nogle der ved hvordan man indstiller det så den starter
> hvergang i 1024x768 ?????

Jeg lavede i sin tid et lille program der var beregnet på at have
separate skærmopsætninger for hver bruger. Det ændrer skærmopsætningen
til det ønskede, når brugeren logger ind.

Det kom aldrig til at virke rigtig godt til flerbruger, da det ikke
understøtter Fast User Switching i XP, men måske du kan bruge det?

http://ekot.dk/programmer/myres/
--
Toke Eskildsen - http://ekot.dk/

Fra : Bigfoot-Ranger.Dk

Dato : 15-09-03 20:28

det vil jeg lige prøve... tak du..

-- Bigfoot Ranger

Fra : Bigfoot-Ranger.Dk

Dato : 20-09-03 00:49

jeg fik desværre aldrig programmet til at virke.. den generede bare en fejl
hver gang... men tak aligevel.