MS Windows
briani 27239
Administrator rettigheder
Fra : Thomas

Dato : 13-09-03 19:52

Jeg syntes at man før har kunne logge af og derefter logge sig på som
administrator, men den konto er tilsyneladende væk, til gengæld kan jeg se
at min konto er blevet til computeradministrator, desværre vil mit antivirus
program ikke anerkende mig som administrator og der for ikke installere en
programopdatering.

Kan man blot oprette en ny administrator bruger eller er der en bedre
løsning.

Thomas

Fra : Anders Lund

Dato : 14-09-03 10:11

Thomas wrote:
> [...]
> ikke installere en programopdatering.
>
> Kan man blot oprette en ny administrator bruger eller er der en bedre

Jeg ved ikke hvad der skete med Windows XP (lyder som om det er det du
bruger) - men jeg har også været udsat for at min administrator bruger ikke
var "god nok" til Windows XP. Ment på den måde at den første ekstra bruger
jeg ville oprette (ud over dem jeg oprettede under installationen) skulle
være en Administrator bruger, selv om jeg allerede havde sådan en bruger.

Men prøv at oprette en ny administrator bruger... for et eller andet ged har
MS lavet eller også har jeg ikke helt fattet hvordan det hænger sammen. Det
skal lige siges at jeg ikke havde nogen problemer med at benytte min første
administrator bruger.

--
Anders Lund
spam2003@andersonline.dk