NE og W2K
Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 10-04-01 09:25

Hej,

Jeg har NE1 og Win2000. Kører fint.

Nu har jeg så opgraderet min linie fra 512/128 --> 1024/256
(Rent fysisk bliver den opgraderet i løbet af dagen),og
sætter mig ned og læser den opsætningsvejledning der er
på Opasias hjemmeside. Jeg læser:

-------
28. Sæt "Aggregate Rate (kbits)" Value til netop din upload
hastighed - eksempelvis 128 ved en 256/128 forbindelse, 256
ved en 1024/256 osv. (dette billede ser anderledes ud under
den danske vesrsion af Wk2, hvor punktet hedder "samlet hastighed".
-------

Er der nogle der har erfaring med det? Jeg regner med at min
linie bliver opgraderet senere i dag, men jeg prøvede lige at
sætte aggregate rate til 256 for sjov. Det skete der intet ved
jeg har stadig en 512/128. Kan man så ikke lige så godt sætte
aggregate rate til det højeste?

De værdier der står der er jo ikke entydige? 256 gælder jo for
flere typer forbindelser. Skal man så ikke gøre noget andet end
at vente på ens forbindelse bliver opgraderet og så kører det
bare hurtigere?

--
Palle

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 10-04-01 10:23

Hej,

I behøves ikke at svare. 10 sekunder efter jeg havde sendt indlægget
gik min forbindelse ned, og modemmet lyste rødt. Efter genstart
var alt som det skulle være. 1024 that is