MS Windows
briani 27239
KB824105 og KB824146 ?
Fra : Thomas H.

Dato : 11-09-03 16:16

Hmm, andre der har haft problemer med disse to ?
Jeg kan ikke installerer dem, "lykkedes ikke" får jeg bare

Thomas H. - www.thhe.dk

Fra : Thomas H.

Dato : 11-09-03 16:38

"Thomas H." <thhe@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Hmm, andre der har haft problemer med disse to ?
> Jeg kan ikke installerer dem, "lykkedes ikke" får jeg bare

Der står i øvrigt samme forklaring på begge to, den med et
sikkerhedshul i noget memory. ...sært.

Jeg kører i øvrigt Win2000 DK

Thomas

Fra : Pico

Dato : 11-09-03 21:31

Thomas H. wrote:
> "Thomas H." <thhe@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Der står i øvrigt samme forklaring på begge to, den med et
> sikkerhedshul i noget memory. ...sært.
>
> Jeg kører i øvrigt Win2000 DK

Er du sikker på du har hentet til det rigtige OS, jeg mener der var
link til de forskellige styresystemer.
Pico

Fra : Thomas H.

Dato : 11-09-03 21:54

"Pico" <IPdata@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Er du sikker på du har hentet til det rigtige OS, jeg mener der var
> link til de forskellige styresystemer.

Øøøøh, det gør windows-update vel selv?

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 11-09-03 22:24

On Thu, 11 Sep 2003 17:37:57 +0200, "Thomas H." <thhe@sol.dk> wrote:

>"Thomas H." <thhe@sol.dk> skrev i en meddelelse

>Der står i øvrigt samme forklaring på begge to, den med et
>sikkerhedshul i noget memory. ...sært.
>
>Jeg kører i øvrigt Win2000 DK
>
>Thomas

Ja, i firmaet har vi i dag oplevet dette problem ifbm opdatering af
Win2000, både Pro, Server, DK og UK.

Det viste sig, at hvis man downloader de to patches og installerer dem
fra sin egen harddisk, fungerer opdateringen uden problemer.

Efter hukommelsen gjorde vi følgende:

Når man har scannet efter opdateringerne og disse vises,
vælges "Se her" nede i forklaringen.

Man føres nu til en side med en mere detaljeret forklaring.

På denne side er der links til download-steder for de enkelte
operativsystemer.

Vælg Windows 2000.

HUSK at skifte til dansk udgave før download!

Download og installer patchen.

--
<fjern to fra email-adressen>
Venlig hilsen

Fra : Thomas H.

Dato : 11-09-03 22:48

"Gert Søgaard Jensen" <nospamto@gert-soegaard-jensen.dk> skrev i en
meddelelse news:tgp1mvg73lk4sqnkdfhadnk3pgbj67tojn@4ax.com...

> [...]
> operativsystemer.
>
> Vælg Windows 2000.
>
> HUSK at skifte til dansk udgave før download!

Hmm ok, det må jeg lige prøve i morgen.
Ved du hvorfor begge to har samme beskrivelse?

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 12-09-03 16:46

On Thu, 11 Sep 2003 23:47:36 +0200, "Thomas H." <thhe@sol.dk> wrote:

[klip - forhistorie]

>Hmm ok, det må jeg lige prøve i morgen.
>Ved du hvorfor begge to har samme beskrivelse?

Jeg så godt, at Thomas skrev dette. Det har jeg ikke selv oplevet.
Da opdateringerne endnu ikke var installeret på min PC, var
forklaringerne i WindowsUpdate forskellige. Dér hvor de ser (noget)
ens ud, er nok i de "End User Bulletins", som der er links til
forskellige steder i Microsoft Download.

KB824146 (MS03-039) handler om
A Buffer Overrun in RPCSS May Allow Code Execution
Se
http://support.microsoft.com/?kbid=824146

KB824105 (MS03-034) handler om
Flaw in NetBIOS Could Lead to Information Disclosure
Se
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;824105

--
<fjern to fra email-adressen>
Venlig hilsen

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 12-09-03 16:57

On Fri, 12 Sep 2003 17:45:38 +0200, Gert Søgaard Jensen
<nospamto@gert-soegaard-jensen.dk> wrote:

>On Thu, 11 Sep 2003 23:47:36 +0200, "Thomas H." <thhe@sol.dk> wrote:
>
>[klip - forhistorie]

>Jeg så godt, at Thomas skrev dette.

Pardon - jeg så godt, at *du* skrev dette
Der har jo ikke været andre Thomas,er med i tråden

--
<fjern to fra email-adressen>
Venlig hilsen