Søjlediagram med ASP
Fra : Jakob Munck

Dato : 10-04-01 09:09

Jeg skal lave et "testsystem" i asp, og resultatet af testen skal vises i et
søjlediagram (histogram). Hvordan får man asp til at vise tal i et
søjlediagram?

v.h.

Jakob Munck

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 10-04-01 11:57

"Jakob Munck" <jakob.munck@email.dk> wrote in message
> Jeg skal lave et "testsystem" i asp, og resultatet af testen skal vises i
et
> søjlediagram (histogram). Hvordan får man asp til at vise tal i et
> søjlediagram?

Scalerer grafik der er en pixel høj/bred
Dette gælder både for vandrettet og liggende søjler

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Kim Søvø Pedersen

Dato : 10-04-01 15:23

> Scalerer grafik der er en pixel høj/bred
> Dette gælder både for vandrettet og liggende søjler

Det er da ret sejt, når det virker for både vandrette OG liggende søjler! ;)

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 11-04-01 13:15

"Kim Søvø Pedersen" <ksp@diaphoni.dk> wrote in message

> Det er da ret sejt, når det virker for både vandrette OG liggende søjler!
;)

Det gør det snildt
Det drejer sig "bare" om at skalere et stykke (ensfarvet) grafik, der er 1x1
pixel
Leg lidt med noget alm html først, så kan du se ideen

Spørg evt i dk.edb.internet.webdesign.html om syntaks etc
Det kan også at CSS kan noget lign, jeg fedter ikke så meget med html og
sligt (klient siden) længere

XFUT: dk.edb.internet.webdesign.html

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Kim Søvø Pedersen

Dato : 17-04-01 07:40

> Det gør det snildt

Det var bare en ironisk kommentar til, at vandrette og liggende søjler sådan
set er en og samme slags... :)

Fra : Mogens Dyhre Hansen

Dato : 11-04-01 07:55

"Jakob Munck" <jakob.munck@email.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg skal lave et "testsystem" i asp, og resultatet af testen skal vises i
et
> søjlediagram (histogram). Hvordan får man asp til at vise tal i et
> søjlediagram?

Jeg har vidreudviklet noget krams som jeg havde fundet et sted på nettet men
jeg kan ikke huske hvor og det bruger jeg på eks.
http://www.svend-bent.dk/systeminfo.asp og det er er som Peter skrev noget
med at bruge img´er så de passe til tallet. du kan godt få noget kode hvis
du er helt "lost"

--
/Mogens
http://www.svend-bent.dk/ Startsiden med Emneindex, robotsøgning, hitlist,