MS Windows
briani 27239
velkommen billedet
Fra : Michael Frandsen

Dato : 10-09-03 18:18

når jeg starter min pc med Win XP pro er den begyndt at stå stille på
velkommen billeder. den "fryser i præcist 2 minutter og 30 sekunder før den
fortsætter med at starte, hvad går der galt

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 11-09-03 16:50

Michael Frandsen wrote:
> når jeg starter min pc med Win XP pro er den begyndt at stå stille
> på velkommen billeder. den "fryser i præcist 2 minutter og 30
> sekunder før den fortsætter med at starte, hvad går der galt

Bare lige et gæt:

Har du et netkort, der ikke bruges eller ikke er sat rigtigt op ?

Så deaktiver det.

Jan

Fra : Michael Frandsen

Dato : 12-09-03 12:51

nej jeg har ikke et netkort som ikke bruges, det eneste som jeg har gjort
fornyligt er at jeg har tilsluttet en hp 1110 printer/scanner via USB porten