MS Windows
briani 27239
XP Pro problem!
Fra : Erik Christensen

Dato : 07-09-03 09:33

Jeg har i nogen måneder haft en bærbar (HiGrade Notino 2200) med Windows XP
Pro. Jeg har password-beskyttet Windows.

Pludselig kan jeg ikke mere logge på. Mit password anerkendes, og
"personlige instillinger hentes", men umiddelbart efter at baggrunde kommer
på skærmen (og før der placeres ikoner) returneres til log-on-billedet, og
jeg får meddelelsen - "Logger af".

Jeg har prøvet alt bare for at få kontakt med dyret, men det har vist sig
helt umuligt.

Hvad gør jeg?

mvh/Erik Christensen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-09-03 10:08

"Erik Christensen" <ec.dk@krone.net> skrev :

> [...]
>på skærmen (og før der placeres ikoner) returneres til log-on-billedet, og

Hørt om Blaster virussen?

Sandsynligvis den du har fået.

http://sikkerhed.tdconline.dk/artikel.php?id=52986

http://www.virus112.com/index.php?page=w32blasterworm
--
Knud

Fra : Erik Christensen

Dato : 07-09-03 12:02

> "Erik Christensen" <ec.dk@krone.net> skrev :

....", men umiddelbart efter at baggrunde kommer

> [...]

Det har du nok ret i, men beskrivelsen af hvordan jeg håndterer denne
ubehagelige situation forudsætter, at jeg kan komme i kontakt med maskinen.
Det kan jeg ikke, så det er en metode hertil, jeg meget, meget efterlyser.

mvh/Erik Christensen

Fra : Thomas Madsen

Dato : 07-09-03 16:16

Erik Christensen skrev:

> [...]
> denne ubehagelige situation forudsætter, at jeg kan komme i
> kontakt med maskinen. Det kan jeg ikke, så det er en metode

Er den koblet til internettet når du forsøger at logge på? Hvis
ja, så prøv om du kan starte den når den ikke er koblet til nettet.

Madsen.

Fra : Erik Christensen

Dato : 07-09-03 16:32

"Thomas Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Er den koblet til internettet når du forsøger at logge på? Hvis
> ja, så prøv om du kan starte den når den ikke er koblet til nettet.

> [...]

Det gør desværre ingen forskel. Den logger automatisk af Windows, i samme
øjeblik jeg er logget på. Uanset om jeg er på internettet eller ej.

mvh/Erik Christensen

Fra : Thomas Madsen

Dato : 07-09-03 16:36

Erik Christensen skrev:

> Det gør desværre ingen forskel. Den logger automatisk af Windows,
> i samme øjeblik jeg er logget på. Uanset om jeg er på internettet
> eller ej.

Ok. Hvad så hvis du starter i fejlsikret tilstand?

Madsen.

Fra : Erik Christensen

Dato : 08-09-03 18:50

> Ok. Hvad så hvis du starter i fejlsikret tilstand?
>
> --
> Med venlig hilsen
> Madsen.

Hej Madsen

Tak for din interesse - og hjælp. Desværre hjælper det ikke at starte i
fejlsikret tilstand. Jeg kan heller ikke blive sluppet ind som
administrator.

mvh/Erik Christensen

Fra : Thomas Madsen

Dato : 08-09-03 20:54

Erik Christensen skrev:

> Desværre hjælper det ikke at starte i fejlsikret tilstand. Jeg kan
> heller ikke blive sluppet ind som administrator.

Ja, så er jeg ved at løbe tør for ideer udover at geninstallere
skidtet.

Madsen.

Fra : Leo.E

Dato : 09-09-03 06:05

"Erik Christensen" <ec.dk@krone.net> wrote in message news:<3f5aed99$0$13172$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...
> [...]
> jeg får meddelelsen - "Logger af".
>
> Jeg har prøvet alt bare for at få kontakt med dyret, men det har vist sig

Kig lige her :http://www.kellys-korner-xp.com/win_xp_restart.htm
Du skal lige et stykke ned på siden til: The Computer Continuously Restarts
Leo