MS Windows
briani 27239
Uncheck "Automatically restart"
Fra : BOH

Dato : 05-09-03 01:54

Hej NG

Når man sidder med et Windows 2000 system som bare genstarter og genstarter
(nej, den har ikke blaster).....
Den blue screener i et splitsekund...

......ville man ønske man vidste hvordan man fjerner "Automatically restart"
i Startup/recovery, når man ikke engang kan starte i Safe Mode

Jeg tror at jeg kan komme i registry via andet system, men hvor?

--
Mvh Morten

Fra : BOH

Dato : 05-09-03 01:59

Fandt det selv, så er det vist sengetid

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\CrashControl

--
Mvh Morten

Fra : Edmund

Dato : 05-09-03 04:14

BOH skrev:

> Jeg tror at jeg kan komme i registry via andet system, men hvor?

Hvordan kommer du i registry via andet system
--
Mvh Edmund