MS Windows
briani 27239
Hvilken fejl er dette?
Fra : Olsen

Dato : 04-09-03 22:47

Min tilføj/fjern i XPpro+sp1 virker ikke.

Får flg. fejlmeddelelse:

Error rundll32.exe
AppVer: 5.1.2600.0
ModName: unknown
ModVer: 0.0.0.0
offset: 082444f6

--
Hilsen fra Olsen

snipnospam@olsen.mail.dk

ikke fjerne nospam

Fra : Thomas Madsen

Dato : 05-09-03 00:17

Olsen skrev:

> Min tilføj/fjern i XPpro+sp1 virker ikke.
>
> Får flg. fejlmeddelelse:
>
> Error rundll32.exe

Har du kontrolleret om der kunne være virus på din PC eller har du
for nylig haft virus som du har fået udryddet med et eller andet
stykke antivirussoftware?

Madsen.

Fra : BOH

Dato : 05-09-03 00:39

Thomas Madsen wrote:

> Har du kontrolleret om der kunne være virus på din PC eller har du
> for nylig haft virus som du har fået udryddet med et eller andet
> stykke antivirussoftware?

Eller spyware

Prøv http://www.spywarefri.dk/

De har en onlinescanner...

--
Mvh Morten

Fra : DonE

Dato : 05-09-03 07:10

Olsen skrev noget i stil med det her:
> Min tilføj/fjern i XPpro+sp1 virker ikke.
>
> Får flg. fejlmeddelelse:
>
> Error rundll32.exe
> AppVer: 5.1.2600.0
> ModName: unknown
> ModVer: 0.0.0.0
> offset: 082444f6

Har du StyleXp på din pc?
Den har det med at drille 'tilføj/fjern'

--

Venligst DonE

Fra : Olsen

Dato : 05-09-03 08:58

DonE wrote:
> Har du StyleXp på din pc?

Nej. Og heller virus eller andet spy.
Tjekker dagligt med Trend og Ad-Aware.

Men man da aldrig vide :(

Fra : Leo.E

Dato : 05-09-03 16:31

"Olsen" <snipnospam@olsen.mail.dk> wrote in message news:<3f5841f9$0$48893$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...

> Nej. Og heller virus eller andet spy.
> Tjekker dagligt med Trend og Ad-Aware.
>
> Men man da aldrig vide :(
Hvis det ikke er løst, så prøv ctrl+alt+del når meddelelsen kommer,
kig så under-programmer for at se om den er der, hvis ja,så højreklik
på- skift til proces, og hvis du ender på noget der hedder:CSRSS.EXE
så søg efter den, og slet den.
Leo

Fra : Olsen

Dato : 05-09-03 19:38

Leo.E wrote:
> [...]
> kig så under-programmer for at se om den er der, hvis ja,så højreklik
> på- skift til proces, og hvis du ender på noget der hedder:CSRSS.EXE

Hvad er det da for èn?
For den stod der.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 05-09-03 23:52

Client Server Runtime Process.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 05-09-03 23:51

Hvorfor vil du have ham til at slette en vigtig Windows fil?

Fra : Thomas Madsen

Dato : 05-09-03 13:20

Olsen skrev:

> Og heller virus eller andet spy.

Har du prøvet at genetablere rundll32.exe fra din Windows-CD så?
Det kunne jo være at den har taget skade.

Madsen.

Fra : Olsen

Dato : 05-09-03 19:41

Thomas Madsen wrote:

> Har du prøvet at genetablere rundll32.exe fra din Windows-CD så?

Hvordan gendanner jeg kun en fil?

Fra : Thomas Madsen

Dato : 05-09-03 20:04

Olsen skrev:

> Hvordan gendanner jeg kun en fil?

Med din Windows-CD i drevet kan du prøve at skrive følgende nede i
Start > Kør: expand X:\i386\rundll32.ex_ c:\windows\rundll32.exe
(efterfulgt af et tryk på Enter eller et klik på OK).

X skal være navnet på dit CD-drev og c:\windows skal ændres så den
passer til din installation, hvis du har valgt et andet navn til
Windows-mappen og et andet drev under installationen.

Madsen.

Fra : Leo.E

Dato : 05-09-03 17:10

"Olsen" <snipnospam@olsen.mail.dk> wrote in message news:<3f57b2ce$0$48894$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...
> Min tilføj/fjern i XPpro+sp1 virker ikke.
>
> Får flg. fejlmeddelelse:
>
> Error rundll32.exe
> AppVer: 5.1.2600.0
> ModName: unknown
> ModVer: 0.0.0.0
> offset: 082444f6

Jeg glemte at skrive, at den kun skal slettes hvis du finder i Prefetch
mappen.
Leo

Fra : Olsen

Dato : 05-09-03 19:40

Leo.E wrote:
> Jeg glemte at skrive, at den kun skal slettes hvis du finder i
> Prefetch
> mappen.

Jamen den mappe er også væk!!!!!!!

Fra : Leo.E

Dato : 06-09-03 05:56

"Olsen" <snipnospam@olsen.mail.dk> wrote in message news:<3f58d87d$0$48898$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...

> Jamen den mappe er også væk!!!!!!!

Underligt, prøv at kør en-sfc /scannow med win cd i drevet
(scanning og reparation af systemfiler)
Leo

Fra : Olsen

Dato : 06-09-03 21:48

Leo.E wrote:
> Underligt, prøv at kør en-sfc /scannow med win cd i drevet

Har jeg tidligere prøvet.

Fra : Olsen

Dato : 06-09-03 22:02

Olsen wrote:
> [...]

Fandt flere parametre i Regedit med Prefetch.
Under win NT og under current controlset (som jeg har 9 af (?) )

Hvad er værdien hvis den skal "enables" ?