Vil gerne have lydkortet frem i fronten sa~
Fra : Jan

Dato : 27-09-03 09:26

Hejsa

Jeg har en pc stående så den kan være lidt svær at komme til, når jeg så
engang imellem skal bruge headset med mic, så skal jeg ned og kravle og hive
de alm. stik til mine alm, højtalere ud og forbinde headset osv...

Det er jeg lidt træt af, og tænkte om jeg kan købe et eller andet så jeg kan
få det frem i fronten og stadig have det permanent sluttet til nede bagpå
til de alm. højtalere.

Mvh

Jan

Fra : Jesper Hartoft

Dato : 27-09-03 10:01

On Sat, 27 Sep 2003 10:25:31 +0200, "Jan" <jan@soerensen.mail.dk>
wrote:

> [...]
>få det frem i fronten og stadig have det permanent sluttet til nede bagpå

Hvorfor ikke bare købe en forlængerledning, tilslutte den bagpå,
trække den frem til forsiden og så tilslutte højttalere eller headset
der ?

mvh
Jesper \

mvh
Jesper \
København

Slet det med STORE bogstaver for at svare via mail.

Fra : Mark

Dato : 27-09-03 10:02

> [...]
kan
> få det frem i fronten og stadig have det permanent sluttet til nede bagpå

Evt. et par højtalere med stik til headset?

Kan ikke lige svare på det andet men det der var da en mulighed....

Mvh
Mark

Fra : Ukendt

Dato : 27-09-03 10:34

"Jan" <jan@soerensen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
kan
> få det frem i fronten og stadig have det permanent sluttet til nede bagpå

Sagtens..Kig her: http://asp.webconsult.dk/privat/ShowProds.asp?c=29
Der kan du sammensætte noget så du kun får det du skal bruge.

Mvh. Mikkel

Fra : Frans Svendsen

Dato : 27-09-03 13:47

Hej

Jeg kan klart anbefale en PC headset speaker switch fra Plantronics (se
edbpriser.dk under headsets). Den koster 145 + pp og er alle pengene værd.

mvh

Frans

Fra : Ukendt

Dato : 27-09-03 17:01

"Frans Svendsen" <farmandFJERN@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> edbpriser.dk under headsets). Den koster 145 + pp og er alle pengene værd.

Har også selv ovenvævnte switch, og bruger den sammen med mine Creative
FPS1600 højtalere, og mit Plantronics .90 headset. Virker genialt..

Mvh. Mikkel

Fra : J. Jensen

Dato : 27-09-03 17:05

> [...]
kan
> få det frem i fronten og stadig have det permanent sluttet til nede bagpå

Ud over den løsning Mikkel forslår kan man også købe nogle færdige paneler
til fronten.
Chieftec har f.eks. sådan et produkt http://makeashorterlink.com/?Q47C25982
Om det kan monteres i kabinetter af andre mærker ved jeg ikke, men det
skulle man da tro.

Du kan også lave den nemme løsning.
Køb en adapter der splitter 1 x minijack -> 2 x minijack
Men så får du godnok ikke stik i fronten, men kan have del hele sat til
samtidig.

Jesper