Grafikkort, RAM eller bundkort problem?
Fra : Steffen

Dato : 26-09-03 18:59

Hey,

Min computer er begyndt at te sig underligt når jeg spiller Warcraft III.
Jeg har tidligere gennemført spillet uden problemer overhovedet, så jeg
tvivler på at det er spillet der er noget galt med.

Med mellemrum fryser computeren/spillet fuldstændigt, for derefter at starte
igen 5-10 sekunder efter. Hvordan kan jeg vide om det er grafikkortet,
RAM'en eller bundkortet der evt. er gået i udu? Jeg har forsøgt at
re-installere spillet flere gange uden det ændrede sig.

Findes der nogle diagnostik-programmer til at fejlfinde på computeren?

Hardwaren bør være OK: Soltek FRV2 bundkort (har prøvet både med og uden
dual-channel RAM setup), Athlon XP Barton 3000+, 1GB Kingston RAM, GeForce4
Ti 4400.

/Steffen