Nøgleringsdiskette via USB-port ?
Fra : Claus E Beyer

Dato : 10-04-01 07:34

For kort tid siden hørte jeg om en/et "nøglering/nøglevedhæng" der kan stikkes ind i en
USB-port og virker som et_ekstra_drev / en_diskette på ca. 8 MB.

Er der nogen der véd hvor man kan finde yderligere oplysninger om "denne dims", hvis den
overhovedet findes, og hvor den evt. kan købes hvis den allerede findes i handelen?

Claus
--
Få dig et X-drev på nettet:
http://www.xdrive.com/promo/tellafriend?referee=14465641

Fra : Morten Christensen

Dato : 10-04-01 08:31

Det hedder er ThumbDrive, og det er faktisk meget smart.... kender en, der
her et, som han er meget tilfreds med.... kan ikke lige huske, hvor han
købte det.

--
Hilsen Morten Christensen

Fra : ZUM

Dato : 10-04-01 10:11

Der er flere producenter.
IBM har lavet den med 8 Mb.
Der findes en anden med 64 Mb.
Den med 64 Mb er beskrevet i nyeste nummer af.... jeg TROR det er PC Pro jeg så den i.
Jeg mener også der var henvisning til forhandler.

mvh Jan

Fra : Henning

Dato : 10-04-01 11:46

On Tue, 10 Apr 2001 11:10:59 +0200, ZUM <zum@mail.flashmail.com>
wrote:

>Der er flere producenter.
>IBM har lavet den med 8 Mb.
>Der findes en anden med 64 Mb.

IBM har også lavet en med 128M. 8MB'eren koster ca. 500,-

Henning
hsb@image.dk

Fra : ZUM

Dato : 10-04-01 12:09