Problemer med PHPMyAdmin 2.5.3
Fra : J. Nielsen

Dato : 27-09-03 12:45

Hej!

Jeg har installeret PHPMyAdmin 2.5.3 på min PC.

Kører
- Apache HTTP Server 2.0.47.
- MySQL 4.0.15-nt
- PHP 4.3.3
- Windows XP

Jeg har generelt ingen problemer med at serve http-siderne med Apache. Men
når jeg benytter phpmyadmin, så opfører det hele sig meget underligt.

Når jeg vælger at se strukturen for en tabel eksempelvis, så skal jeg af og
til trykke op til 10 gange på linket for at få det til at lykkedes.
Undervejs støder jeg af og til ind i "The page cannot be found". Andre gange
springer den bare ud til forsiden af phpmyadmin og skriver "Ingen
SQL-forespørgsel".

Jeg er meget forundret, da fejlen ikke er konsekvent. Nogen gange virker
det.

Er der nogen, der har oplevet noget tilsvarende?

Hvad gør jeg for at løse problemet?

Jeg var i tvivl om, hvilken gruppe, jeg skulle vælge. Valgte jeg rigtigt?

Med venlig hilsen

Jakob Bro Nielsen

Fra : Christian Joergensen

Dato : 27-09-03 14:47

On Sat, 27 Sep 2003 13:44:37 +0200, J. Nielsen wrote:

> Undervejs støder jeg af og til ind i "The page cannot be found"

Prøv med en anden browser. Microsoft Internet Explorer er ikke særlig
glad for at fortælle dig hvad der er galt.

--
Christian Jørgensen | Codito, Ergo Sum
http://www.razor.dk |