[IE6] Åben eller Gem filer
Fra : Peter Hansen

Dato : 27-09-03 11:35

Sad og hoppede rundt efter et filmklip og kunne vælge at hente det så det
gjorde jeg. Af en eller anden grund kom jeg til at trykke på fluebenet der
deaktivere den valgmulighed der hedder Open eller Save for fretidige filer
af samme type.

Dvs at hver gang jeg nu henter en mpeg-fil så afspilles den direkte og jeg
har ikke mulighed for at gemme den, eller jo den bliver jo først hentet,
smidt i en tempmappe men jeg savner nu alligevel valgmuligheden...
Har været lidt rundt selv men har ikke ræddi haft held til at finde
fluebenet andre steder så jeg kan enable menuen igen...

Hilsen fra Peter

Fra : Leony

Dato : 27-09-03 14:21

"Peter Hansen" <wont@tell.you> skrev i en meddelelse

> [...]
> det gjorde jeg. Af en eller anden grund kom jeg til at trykke på
> fluebenet der deaktivere den valgmulighed der hedder Open eller Save

I Win 98:
Åbn en mappe -> vælg Indstillinger -> Mappeindstillinger -> Filtyper.
Find de filtyper, det drejer sig om (eks. mpg), vælg "rediger" og sæt
flueben ved "bekræft åbning efter overførsel".

I Win XP:
Åbn "Denne computer" -> Funktioner -> Mappeindstillinger -> Filtyper.
Find de filtyper, det drejer sig om (eks. mpg), vælg "avanceret" og sæt
flueben ved "bekræft åbning efter overførsel".

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Peter Hansen

Dato : 27-09-03 14:30

"Leony" <leony@REMOVETHIScyberjunkie.dk> wrote in message
> [...]
> mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
> http://home.tiscali.dk/~vinci/
> Mit Chieftec røntgen mod + mit nye mod "The MetallicAse".

Var også der... men så har jeg åbentbart gjort det ved den forkerte type for
det hjalp ikke... prøver lige igen...

Hilsen fra Peter