Spørgsmål
Fra : Doris

Dato : 27-09-03 11:29

Hvor meget ca. skal killingerne veje, når de er 1 uge gammel ?
K.H. Doris.

Fra : Niels Peter

Dato : 27-09-03 11:32

Doris wrote:
> Hvor meget ca. skal killingerne veje, når de er 1 uge gammel ?
> K.H. Doris.

Tommelfingerreglen er, at de skal tage deres fødselsvægt på hver uge; de
skal altså veje det dobbelte af fødselsvægten efter uge ...

Niels Peter

--
www.bluewhite.dk
Cats Are People, Too!

Fra : Elwarth

Dato : 27-09-03 11:44

"Niels Peter" <mail@bluewhite.dk> skrev i en meddelelse

> Tommelfingerreglen er, at de skal tage deres fødselsvægt på hver uge; de
> skal altså veje det dobbelte af fødselsvægten efter uge ...

Jeg tjekkede lige hittekillingernes vægtskema. Det passer meget godt,
undtagen for 2 af dem, de har taget knap så meget på. Så det ser jo ud til,
at de udvikler sig som de skal

Venligst
Dorthe

Fra : Doris

Dato : 27-09-03 13:35

Jeg fik dem ikke vejet da de blev født :(

Fra : Elwarth

Dato : 27-09-03 14:02

"Doris" <xdoris@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg fik dem ikke vejet da de blev født :(

Ok, så kan du jo ikke vide, om de vejer ca. det dobbelte
Mine vejede 136-184 g., da de var en uge gamle.

Venligst
Dorthe

Fra : Doris

Dato : 28-09-03 12:52