tele2adsl sparker røv! (omsider)
Fra : Cubus

Dato : 27-09-03 11:26

Det synes som om kapacitetsøvelserne hos tele2 har båret frugt.
På alle testede tidspunkter fra og med i går har der været fuld
valuta for pengene, senest her kl ca 12:00 måltes 2204/562 på
en 2Mbit linje.

Foreløbig konklusion:
Det var besværet værd at skifte udbyder: 4 x så hurtig download
til 65 kr mindre pr måned i forhold til Cybercity 512/512.

--
Cubus
http://cubus-adsl.dk

Fra : Martin S

Dato : 27-09-03 17:33

"Cubus" <cubus@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det var besværet værd at skifte udbyder: 4 x så hurtig download
> til 65 kr mindre pr måned i forhold til Cybercity 512/512.

Endelig nogen med positive udmeldinger. Er selv meget tilfreds.

Fra : Stig Sørensen

Dato : 27-09-03 17:35

"Martin S" <real_warhawk[fjerndette}@hotmail.com> wrote in message
> Endelig nogen med positive udmeldinger. Er selv meget tilfreds.

Også mig :)

Min 2Mbit har kørt perfekt i lidt over en uge nu. Det er i hvertfald ordnet
her hos mig.

--
Mvh Stig Sørensen

Gratis SMS, Java Spil, Ringetoner, Baggrunde
-- > http://Mobil.DontDoIt.dk < -- Alt Gratis!

Fra : Nic

Dato : 27-09-03 17:55

> Min 2Mbit har kørt perfekt i lidt over en uge nu. Det er i hvertfald ordnet
> her hos mig.

En uge? uuh ;)

Fra : Stig Sørensen

Dato : 27-09-03 18:04

"Nic" <nifonewsx@tiscali.dk> wrote in message

> En uge? uuh ;)

Du ved hvad jeg mener.
Min linje har kørt dårlig lige siden jeg fik den, den 15 septemper.
Fra en uge siden har den kørt perfekt nok fordi Tele2 har løst problemet.

Ang. udbyder er du vidst den sidste der skal sige 'uhh' - Tiscali... Av!

Fra : Nic

Dato : 27-09-03 18:29

> Du ved hvad jeg mener.
Ja :)

> Min linje har kørt dårlig lige siden jeg fik den, den 15 septemper.
> Fra en uge siden har den kørt perfekt nok fordi Tele2 har løst problemet.
Jeps - er helt med :)

> Ang. udbyder er du vidst den sidste der skal sige 'uhh' - Tiscali... Av!

Tiscali? Kan du sige DK's mest stabile net - 4-6 timers nedetid på 4 år... såeeee

Men ja, support, regnskab osv er lige så dårligt som deres netværk sparker røv...

Fra : Stig Sørensen

Dato : 27-09-03 18:32

> Tiscali? Kan du sige DK's mest stabile net - 4-6 timers nedetid på 4 år...
såeeee

Virkelig? Det er godt gået. Det slår endda min gamle TDC NetExpress2 linje.
Den havde desværre ofte nedbrud.

> Men ja, support, regnskab osv er lige så dårligt som deres netværk sparker
røv...

Det var her jeg hentydede til.
Kan også ses ved Telia's mobil kunder der stadig modtager regninger 3 år
efter du har forladt selskabet. *Hehe*

Fra : Nic

Dato : 27-09-03 18:39

> røv...
>
> Det var her jeg hentydede til.
> Kan også ses ved Telia's mobil kunder der stadig modtager regninger 3 år
> efter du har forladt selskabet. *Hehe*

Jamen større skandale mht regnskab og support findes ikke - og at jeg stadig er kunde taler vist for sig selv
(netværket)

Fra : Andreas Falck

Dato : 27-09-03 19:42

Nic nifonewsx@tiscali.dk skrev dette:

> Jamen større skandale mht regnskab og support findes ikke - og at
jeg
> stadig er kunde taler vist for sig selv (netværket)

Hvad hjælper det at Tiscali har et teknisk godt produkt, når de ikke
engang kan finde af at gange 585 med 3 og skrive resultatet på en
faktura. Ja det kunne de ikke hos mig. Når de så skulle rette fejlen
tilbageførte de ikke engang det forkerte tal, men opfandt et helt
andet de så tilbageført og skrev så endnu et forkert tal på fakturaen

Support er stort set ikke eksisterende - bortset fra i de interne
grupper hvor et antal af deres teknikere bruger deres fritid til at
hjælpe kunderne. Og det gør de fantastisk.

Kundeservice er en totalt mangelvare i Tiscal - de aner ikke engang at
ordet eksisterer, langt mindre hvad det betyder.

Administrationen kunne end ikke finde ud af at min linie skulle cuttes
på opsigelsesdagen, - de cuttede den 14 dage for tidligt! Efter to
dages næsten uafbrudt venten i telefonen lykkedes det endelig at komme
igennem til kundeservice, hvor eneste svar var at det kunne de sørme
da ikke gøre noget ved (altså at Tiscali havde fejlet), jeg kunne jo
have ladet være med at opsige min konto.

Af uransagelige årsager blev min linie dog tilkoblet igen to dage
senere, og den holdt minsandten forbindelse de sidste 10 dage indtil
den korrekte opsigelsesdato.

Aldrig nogen sinde mere Tiscali - om det så var den eneste udbyder jeg
kunne få!! Mage til ubehagelig, sjofel behandling af hjernelamme
amatøramøber skal man lede mere end længe efter!

Og samtidig en kæmpe stor ros til de eminent dygtige teknikere, der
trods en totalt uduelig og inkompetent administration og ledelse, gør
et fantastisk godt arbejde!

http://sdanet.dk/ + http://skabelsen.info/
*** *Alle med debatforum* ***

Fra : Nic

Dato : 27-09-03 21:04

> [...]
> tilbageførte de ikke engang det forkerte tal, men opfandt et helt
> andet de så tilbageført og skrev så endnu et forkert tal på fakturaen
Sådan er det - BS har reddet mig alle årene :)

> Support er stort set ikke eksisterende - bortset fra i de interne
> grupper hvor et antal af deres teknikere bruger deres fritid til at
> hjælpe kunderne. Og det gør de fantastisk.
Og nu kan man rent faktisk ringe derind, men stadig ikek i nærheden af at være godt nok.

> Kundeservice er en totalt mangelvare i Tiscal - de aner ikke engang at
> ordet eksisterer, langt mindre hvad det betyder.
Hørt.

> Og samtidig en kæmpe stor ros til de eminent dygtige teknikere, der
> trods en totalt uduelig og inkompetent administration og ledelse, gør
> et fantastisk godt arbejde!

Hehe ja... sørgeligt...

Fra : Andreas Falck

Dato : 27-09-03 21:07

> Sådan er det - BS har reddet mig alle årene :)

HVAD hjælper det når de indberetter alle de forkerte beløb til
BetalingsService? - Jeg måtte stoppe al betaling via BS til Tiscali.
Jeg ville da ikke betale op til 2,5 - 3 gange det skulle bare fordi de
har en flok hjernelamme imkonpetente døgennigte der alle burde have
været kvalt i fødselsøjeblikket.

Den rigtige anvendelse forøger risikoen for at graden af
misforståelser bliver væsentlig reduceret

Fra : Nic

Dato : 27-09-03 22:36

> [...]
> Jeg ville da ikke betale op til 2,5 - 3 gange det skulle bare fordi de
> har en flok hjernelamme imkonpetente døgennigte der alle burde have

Skidt hvis du stadig ikke har fået pulsen ned - det KAN give problemer senere ;)

Fra : Andreas Falck

Dato : 27-09-03 23:03

Nic nifonewsx@tiscali.dk skrev dette:

> Skidt hvis du stadig ikke har fået pulsen ned - det KAN give
> problemer senere ;)

Pulsen fejler ikke noget, men både mit blod og pxx kommer i kog blot
tanken strejfer Tiscali's administrative afdeling og deres totalt
non-excisting kundeservice

Mojn, - Dres fra Tynne - ICQ 108 480 093
--
http://www.synnejysk.dk/
http://www.synnejyskambassade.dk/

Fra : SvendeBent

Dato : 27-09-03 22:28

> [...]
> Det var besværet værd at skifte udbyder: 4 x så hurtig download
> til 65 kr mindre pr måned i forhold til Cybercity 512/512.

Nej, det sparker ikke røv, hehe.

Har haft det i 3 måneder, hvor den har været meget ustabil. Om natten
disconnecter den op til flere gange og om dagen også, endda i flere
minutter.

Nu her for nogle dage siden, døde min upload fuldstændig.. 1kb/s, og
derefter dør den med 0kb/s... Det påvirker at hjemmesider tager EKSTREM
langtid om at loade da den slet slet ikke kan sende forespørgelser hurtig
nok afsted. bt og ebs hjemmesider tager f.eks. flere minutter for at læse
ind.

Jeg hopper tilbage til tdc når bindingsperioden er ovre :).. indtil da må
jeg vente nogle timer i telefonen hos tele2 for at snakke med en som bare
siger at det er teledanmarks skyld.

iiiiih, må lige tage en tudekiks, det er sq for hårdt for mig dette her,
hehe.

mvh SvendeBent

Fra : Kurt D. Conradsen

Dato : 28-09-03 09:05

> [...]
> Det var besværet værd at skifte udbyder: 4 x så hurtig download
> til 65 kr mindre pr måned i forhold til Cybercity 512/512.

Også her J

Mit tele2 har virket fra dag 1 i min nye tidsregning.

Det har taget lang tid at skifte, helt fra maj og frem til 16/9 03 = dag 1
(den nye tidsregning).

Men jeg må sige at supporten har været let at få fat i fra morgenstunden, de
gange jeg har talt med dem ang. Hvor og hvornår jeg får/fik min forbindelse
sat op. Alt kom som lovet til aftalt tid. Ok den har så ikke kørt optimalt,
men det gør den nu og lidt til. Jeg ville håbe alle var lige så heldige som
os, der bare har fået det hele til at virke som det skal.

Mvh. Kurt Daniel Conradsen