S: Hjælp til installering af hjemme-netvær~
Fra : Michael Hendriksen

Dato : 26-09-03 22:37

Hej...

--> Jeg har brug for, at én af jer kan/vil hjælpe mig med at installere et
hjemmnetværk mellem 2 computere...

Den ene kører med Windows XP - Pro
Den anden kører med Windows 98..

Jeg er koblet til internettet via kabelmoden og kører igennem en router..
- Men jeg kan desværre ikke finde ud af det med hjemme-netværket... :.-(

Begge computer logger på internettet - uden problemer...

Hvis den rette melder sig, ville det være en seriøs hjælp om vedkommende
kunne ringe til mig...?!
- Og derigennem guide mig...?

Skriv helst direkte til min @mail...:

hendriksen.michaelANTI@SPAMstofanet.dk - husk at undlade ANTISPAM

Med venlig hilsen
_________
*MiChAeL*

Fra : Troels Jensen

Dato : 27-09-03 10:19

"Michael Hendriksen" <michael.hendriksenANTI@SPAMstofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3f74b164$0$7049$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...

> Hvis den rette melder sig, ville det være en seriøs hjælp om vedkommende
> kunne ringe til mig...?!
> - Og derigennem guide mig...?

Ideen med NG'en er som udgangspunkt ikke, at man bestiller personlig hjælp,
men at vi alle i fællesskab bidrager så godt vi kan. Du skal derfor ikke
forvente videre respons på denne opfordring.

> Skriv helst direkte til min @mail...:

Af den nævnte grund, og så vi alle kan lære og blive klogere ved at følge
debatten, bør indlæg sendes til gruppen.

Et godt sted at starte er iøvrigt her:

http://net-faq.dk

M.v.h.
Troels

Fra : Michael Hendriksen

Dato : 27-09-03 17:29

Hejza Troels..

Ville lige sige tak for den "fede" link
- Det er en hjælp jeg kan bruge til noget

Hygge fra
_________
*MiChAeL*

Fra : JSH \(9800\)

Dato : 27-09-03 10:30

1) dine pc-ere skal være i samme arbejdsgruppe/workgroup
2) husk at installere fil og udskriftsdeling for at de kan se hinanden
3) når du har router lader du blot dine pc-ere automatisk hente en IP-adresse
4) det kan være nødvendigt at aktivere gæste-kontoen i XP og husk at slå XP´s firewall fra

Så skulle det køre!

Fra : Michael Hendriksen

Dato : 27-09-03 17:31

Hejza " JSH (9800) "