Sygekasse til hund
Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 26-09-03 22:02

Hejsa

Jeg vil gerne høre noget om sygekasse forsikring til hund, hvad er jeres
erfaring ? og hvad kan anbefales ?

MVH
Gitte

Fra : Pwh

Dato : 27-09-03 08:01

Gitte S. Eriksen wrote:
> Hejsa
>
> Jeg vil gerne høre noget om sygekasse forsikring til hund, hvad er
> jeres erfaring ? og hvad kan anbefales ?
>
> MVH
> Gitte

Den har ellers lige været oppe og vende for nylig ;)
Jeg har selv for sikret min hund og kat hos
http://www.hundesygekassen.dk/
og da jeg fik opereret min kat her i vinters udbetalte de
uden vrøvl det beløb som jeg havde krav på.
Det nemmeste for dig i disse internetdage er faktisk
at strikke en standart forespørgesel sammen og maile
den til de forskellige forsikringsselskaber.

/Jens

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 27-09-03 11:42

On Fri, 26 Sep 2003 23:02:01 +0200, "Gitte S. Eriksen"
<dk.sacala*fjernspam*@mail.dk> wrotd:

>Hejsa
>
>Jeg vil gerne høre noget om sygekasse forsikring til hund, hvad er jeres
>erfaring ? og hvad kan anbefales ?
>
>MVH
>Gitte

jeg skiftede efter at provianzial lukkede/blev opkøbt eller hvad der
nu skete, så fandt jeg frem til at alm.brands er den bedste og den
dækker hele hundens liv, sygekassendanmark dækker vist først fuldt
efter 2 år, men sådan er der nogle småting med alle forsikringerne man
lige skal undersøge

Tilbyd aldrig en kat mad.....BRUG den som mad til din hund
http://home13.inet.tele.dk/kattehad/forhtml.htm

Fra : BN

Dato : 27-09-03 11:48

så fandt jeg frem til at alm.brands er den bedste og den
> dækker hele hundens liv,

HEJ

Er også kunde hoa Alm. Brand. Det er jeg glad for, da jeg ikke skal tænke på
om jeg nu også har de rigtige tillægsforsikringer, så man er dækket ind (her
tænker jeg på alle mine forsikrigner), da disse ikke findes her, men er
indkluderet i hoverforsikringen.

Hilsen BN

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 27-09-03 12:03

On Sat, 27 Sep 2003 12:47:36 +0200, "BN" <sandra1997@mailme.dk> wrotd:

> [...]
>tænker jeg på alle mine forsikrigner), da disse ikke findes her, men er

har du så haft brugt forsikringen ? og hvis ja har der været problemer
eller hvordan ?

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 27-09-03 13:41

Hejsa

Okay ja må hellere kigge mig godt for, håber flere svare da jeg troede der
var flere der benyttede den slags forsikringer til deres hund.

Ang. forsikringer så har vi alle vores ved Aros og det er vi glade for så
vil ikke skifte, har alm. udvidet hundeforsikring til kenzo der , men vi har
nu besluttet os til begge hunde skal have en sygekasse forsikring da mn jo
aldrig ved om man for brug for det
MVH
Gitte

Fra : Pwh

Dato : 27-09-03 16:04

Gitte S. Eriksen wrote:
> Hejsa
>
> Okay ja må hellere kigge mig godt for, håber flere svare da jeg
> troede der var flere der benyttede den slags forsikringer til deres
> hund.

Topic har som sagt været oppe og vende for nylig, prøv at søge
et par uger eller 3 tilbage så kan det værer at der er flere svar,
når jeg spørger folk en gang imellem tror jeg det er ca 50%
er har deres hunde forsikret.

/Jens (der pt har overskud på katteforsikringen)

Fra : Søren Lausten-Hansen

Dato : 27-09-03 14:31

<dk.sacala*fjernspam*@mail.dk> wrote:

>Hejsa
>
>Jeg vil gerne høre noget om sygekasse forsikring til hund, hvad er jeres
>erfaring ? og hvad kan anbefales ?
>
>MVH
>Gitte

Jeg har Alm. Brand, der har aldrig været problemer med at få regninger
refunderet, og der har været mange - jeg tror faktisk det er en
overskudsforretning for mit vedkommende.

Mvh
Søren

Fra : mathilde

Dato : 27-09-03 15:19

"Gitte S. Eriksen" skrev d. 26-09-03 22:02 dette indlæg :
> Hejsa
>
> Jeg vil gerne høre noget om sygekasse forsikring til hund, hvad er
jeres
> erfaring ? og hvad kan anbefales ?

Vi har altid haft vores hunde hos provincial, men det holdt vi i protest
op med, da de krævede dobbeltpræmie for vores amerikanske staffordshire
terrier. Ikke fordi hun havde været indblandet i noget, for hun var
trods alt kun 3 mdr. men fordi forsikringsselskaberne havde lyttet lidt
for meget efter pressen.
De krævede dobbelt både på ansvar og sygeforsikring. Det ville jeg
simpelthen ikke betale. Vores blanding som jo er 1/4 amstaff, hun måtte
stadig gerne være forsikret til den normale pris.
Men hende meldte jeg også ud, en principsag for mig.

Jeg snakkede med mange selskaber og ingen ville melde klart ud, først
når jeg havde bedt om at få tilsendt papirer, skrevet dem under og så
modtog selve regningen, så var den større end de havde sagt. Dette
gjaldt utrolig mange af de større selskaber.
Jeg opgav, og fik en kassekredit hos banken i stedet så kan jeg trække
på den hvis hunden bliver syg.
Nu har jeg så imellemtiden fundet ud af at hundesygekassen danmark gerne
vil forsikre mine hunde uanset deres race, så den ene er allerede meldt
ind, og den anden bliver det nok også.

Mathilde.

http://www.kandu.dk/