REQ: Unlock-program til 3510i
Fra : Esben Sunddal Hansen

Dato : 26-09-03 20:50

Som topic siger....

Et program som kan unlocke en 3510i via datakabel

.. Jeg kan ikke unlocke med kode, da ham jeg har købt den af allerede har
prøvet 5 gange.

Jeg har prøvet et program fra JIC og EepromTools v4.0 - men de kan ikke
finde telefonen!

... Takker

Fra : Rasmus Hauge Hansen

Dato : 28-09-03 17:23

I news:BL0db.693$mv.82@news.get2net.dk skrev Esben Sunddal Hansen disse
ord:

Uden dongle er jeg bange for at du slet ikke kan..

/Rasmus

Fra : Anders Forst

Dato : 01-10-03 20:16

Hvilket selskab er den låst til ???

Jeg kan muligvis klare den for dig, for 50,-
(mød op på adressen), så klarer jeg den for dig mens
du venter...

MVH
Anders

Fra : Esben Sunddal Hansen

Dato : 01-10-03 21:15

Okay

Nu opgav du ikke nogen adresse.....

Men hvordan vil du gøre det?
- og kan du også opdatere software....

Mvh Esben

Fra : Anders Forst

Dato : 02-10-03 05:28

Hvilket selskab er den simlåst til....

Du kan også finde programmet ude på nettet,
og det fungere uden dogle/kabel.

Fra : Morten Dall

Dato : 02-10-03 07:10

> Hvilket selskab er den simlåst til....
>
> Du kan også finde programmet ude på nettet,
> og det fungere uden dogle/kabel.

prøv at læse det oprindelige indlæg
der er prøvet med koder 5 gange på telefonen,
så han kan altså ikke låse den op uden kabel, om man kan få et program uden
dongel ved jeg ikke, dem jeg har fundet uden dongel virkede ikke.

mvh MD

Fra : Dennis [9400]

Dato : 07-10-03 19:25

Hej Esben...!!!

Jeg har et program der muligvis kan, kan du sende mig en mail...?

Dennis